İnternetim olmasına rağmen altyapım artık gözükmüyor

Merhaba, 8 aydır TurkNet kullanıcısıyım, internetim aktif olarak çalışmasına rağmen yaklaşık son 4 aydır adres altyapı sorgulamalarında çıkmıyorum, altyapı hız sorgulaması vs. yapamıyorum. Ayrıca yine internetim olmasına rağmen “Teknik& Destek” kısmından “Teknik Bilgiler” görüntülediğimde, indirme ve yükleme hızı alamıyorum. Bunun dışında modem buluşmuyor olarak da yazabiliyor. Şuan bu konuyu TurkNet sabit internetim ile yazıyorum. Ekte farklı sitelerden aldığım adres altyapı sorgulamalarını paylaşıyorum.

Not: Komşularımda bir sıkıntı yok onların altyapıları görünüyor, türk telekom ile de görüştüm altyapım onlarda da yok olarak görünüyormuş ve yeni abonelik başvuru yapın port açılınca haber veririz diyorlar. Olan portuma ne oldu anlamış değilim, yaklaşık 15 senedir oturduğum adreste internet kullanmaktayım, TurkNet 'e geçtikten sonra başıma böyle bir şey geldi.

TurkNet:

Türk Telekom:
resim_2022-05-08_153437154

Netspeed:

millenicom:

gıbırnet:

BU KONUDA DESTEKLERİNİZİ RİCA EDERİM.

yok mu bu sorunun çözümü ?

TurkNet ile birlikte yalın internete geçtim ev telefonunu kapattırdığım için mi gözükmüyor artık acaba çok saçma

Bu durum farklı bir sebepten dolayı yaşanıyor olabilir. En iyi bölgenizde bulunan TT bölge müdürlüğüne giderek durumu öğrenebilirsiniz.

Şahsen ben olsam bunu bir sorun olarak çok kurcalamak istemedim. Hele ki Telekom müdürlüğüne gidip benim altyapım yok ama evde internet kullanıyorum hiç demezdim

Öncelik olarak benim altyapım var zaten altyapım olmasa 15 senedir nasıl internet kullanayım? TurkNet 'e geçtikten 4 ay sonra altyapı bilgilerim sistemden silinmiş :slight_smile: ikincisi bu benim için bir sorun çünkü TurkNet ten memnun olmadığım zaman başka sağlayıcıya geçmem gerek ama altyapı gözükmezse nasıl geçeyim?

2009da kendimize ait binaya geçmiştik geçen yıldan bu yana bu sitede sorgulama yaptığımda adresim gözükmezdi babamla şansımıza kapatacağımız internet hattı olduğu için tt ofisine gidip destek kaydı açtırdım hattımızı yenileyin diye gözükmüyor falan 1 gün sonra geldiler düzelttiler.

TurkNet öncesi aboneliği lokasyonunuza ait olmayan bir dağıtım kutusu veya saha dolabı üzerinden vermiş olabilirler (önceden Superonline ekipleri bunu illegal olarak yapıyordu) TT saha Personeli arkadaşıma bunu sorduğum zaman ise eğer topografik olarak yoksa söker atarız demişti. Bu yüzden sizin için şu an engel teşkil etmiyor ise dokunmayın demiştim. Yine de siz bilirsiniz. Bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne gidip altyapısı görünen (aynı apartmanda ki) komşunuzun devre numarasını verip adresinizi sisteme ekleyebilirsiniz.

1 Beğeni

Aynı durum bende de vardı. Türk telekom müdürlüğüne gittim görüştüm… bilgisayardan kontrol etti. Devre arızası görünüyor. Hemen bir ekip yönlendiriyorum dendi… 3 gün içinde bizzat ben arayacagım dedi. Yaklaşık 2 ay geçti. Ne aradı ne de durum düzeldi. Eğer onlara kalsaydım TurkNet 'te gecemeyecektim ve eski operatörle 2 yıl sözleşme imzalayacaktım.

Benim şansım bina bizim en alt katta kullanılmayan bir dükkan var. Orayı sorguladığımda sorun yoktu. Orası üzerinden yeni abonelik başlattım. Başka direkten yeni kablo çektiler ve interneti aldım. Bunu neden yapmak durumunda kaldım derseniz. Bu süreç içerisinde TurkNet gigafiber kablosu döşedi. Sözleşme imzalasam uzun bir süre kullanmayacağımı düşündüğüm içindi. TurkNet 'te geçiş şart olduğu için elimdeki tüm olanakları kullandım. Bende böyle bir şans vardı tabi herkeste olmayabilir.

Birde şu var. Eğer bize internet başvurusu yaparsanız hemen düzelir cümlesiydi… işler tamamen böyle yürüyor sanırım.

Hatta şöyle bir durumda vardı. Aynı adreste altyapı sorgularken altyapı görünmüyordu. Fakat aynı adresteki telefon numarası ile sorguladığımda 50 mbit vdsl hizmeti görülüyordu.

Yalın internete geçttiğimden beri benim de görünmüyor. Ben bu durumu boş port olmadığı için böyle görünüyor diye yorumladım ama gidipte bu durumu tt müdürlük ile görüşmek istemem.

Alt katımızda TurkTelekomve Superonline kullandı. Üst kattaki biz başvuru yapmaya çalıştığımızda hiç bir operatör başvurumuzu alamıyordu. Adreste altyapı görünmüyordu. Bağlı olduğumuz müdürlüğe gidip adres bilgisini verip 3 dakika sürmeyen bir işlem ile çözmüştük.
Gişedeki arkadaşların çözebileceği bir konu değildi, altyapı ile ilgilenen bir birime sevk etmişlerdi.

Bende o umutla gitmiştim müdürlüğe ama benim iş olmadı. Bazılarıda gidip bilgisayardan bir kaç işlemle düzeltenler vardı.

Sorunum çözüldü. Twitter üzerinden Türk telekom ceosun “iletişim” adlı postuna cevap olarak sorunumu yazdım 2 dk sonra TT Destek cevap attı ve telefon numaramı istediler. Telefon numaramı bildirdiğimde yaklaşık 1 saat içinde aradılar, sonunda artık altyapımı görebiliyorum.