7 gün önce evime gigafiber bağlandı ve etkinleştirildi, 1 gün sonra internetim koptu. Hemen arıza kaydı açtım ve TurkNet tarafından arandım. Bana “Türk Telekom ekiplerine yönlendiricez onlar bakacak” dediler. 2 gün boyunca herhangi bir düzelme olmadıktan sonra tekrar arandım ve ne yapıldığını sordum ama herhangi düzgün cevap verilmedi. Ben durumu baştan anlattığımda aslında sorunumun Türk Telekom ile hiçbir alakası olmadığını Gigafiber ekiplerinin ilgilenmesi gerektiğini söylediler. Yani 2 gün boyunca sorunu doğru düzgün anlamadan sadece geçiştirmek için sorunum başka yerlere yönlendirildi. Dün tekrar arandığımda ilgili Gigafiber ekibi ile görüşmek istediğimi söyledim ancak mümkün olmadığını söylediler. Şu an ne yapıldığını sorduğumda ise 2 gün boyunca (bugün 3. gün ve muhtemelen bugün de) hiçbir şey yapılmadığını söylediler. Yani 6 gündür parasını ödediğim internet bir sebepten kesildi ve TurkNet bu 6 gün gün boyunca sadece geçiştirdi. Destek merkezindeki çalışanlar doğru düzgün bilgi verme, dinleme ve harekete geçme konusunda çok kötüler. TurkNet’in hizmet verememesi karşısındaki sorumsuzluğu beni çok rahatsız etti. Öncelikle sorunun düzeltilmesini sonrasında ise bu (ne kadar süreceği belli olmayan) süreçteki mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum.
Selamlar, GigaFiber içerikleri https://forum.turk.net/t/gigafiber-aktivasyon-planlama-ve-sinyal-genel-konu/ bağlantısı üzerindeki konu üzerinden iletilmelidir. Bu sebeple konunuzu arşivledim. GigaFiber dönüşümünüz sistem üzerinden tamamlanmadı. Tamamlandığında dönüşüm işlemleriniz ilerleyecektir.
Attığınız linke tıkladığımda açılan sayfada; " Hay aksi! Bu sayfa mevcut değil ya da gizli." yazıyor.
“GigaFiber dönüşümünüz sistem üzerinden tamamlanmadı. Tamamlandığında dönüşüm işlemleriniz ilerleyecektir.”
Bu dediğinizi açıklar mısınız? Dönüşüm sistem üzerinden tamamlanmadıysa nasıl dönüşüm işlemleri devam edecek? Ayrıca sorunumla “dönüşüm işlemlerinin” ne gibi bağlantısı var? Dönüşüm işlemleri tamamen bittiğinde mi sorunum çözülecek yoksa sorunun ne olduğu mu o zaman anlaşılacak. Her türlü parasını verdiğim hizmeti bana ne zaman sağlayacaksınız?
Selamlar @impiyu, hizmetinizi kontrol ettiğimde TurkNet GigaFiber güncellemelerin yapılması bekleniyor. Güncelleme yapıldıktan sonra uzmanımız sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir
Ben 1 haftadır bu güncellemenin yapılmasını bekliyorum ama bu süreç bu kadar uzun sürmemeli. Benim bu süreçte internet kullanamam beni çok sıkıntıya sokuyor. Nasıl oluyor da şu gün olacak diyemiyorsunuz onu da anlamıyorum. 5 kişi mi çalışıyor turknette? 1 kişiye parasını verdiği hizmeti sunamayacak kadar aciz ve vasat bir şirketseniz söyleyin başka sağlayıcılara bakayım, artık çok sıkıldım.
@impiyu Arızanın önceliğini uzmanımıza tekrar ilettik. Çalışmaları en kısa süre içerisinde tamamlayıp hizmetinizi aktif edeceğiz