Internetim kesildi turknet bir türlü çözemedi

Internet hizim yavasladigi icin uygulama uzerinden ariza actirmistim. Yapa hizmetinin iptal oldugunu bundan dolayi hizimin 16 mbps ye düşünüldüğünü soylediler. Alt yapimin 61 mbps oldugunu ve modeminde vdsl destekledigini soyleyerek hizimizi yukselteceklerini soylediler. Ben internetimin hizlanacagini beklerken 31 agustos persembe gubu netim kesildi. Uygulama uzerinden internetin kesildigini soyledigimde hemen ilgileneceklerini turk telekoma ariza actiklarini belirttiler. Bugun 5 eylul itibari ile daha internet icin ne gelen var ne giden. Her seferinde yazdigimda kopyala yapistir cevaplar veriyorlar. Yok ilgileniyoruz, telekom ekiplerini sıkıştırıyoruz, guncel bilgi geldiginde sizinle paylasacagiz gibi kalip cevaplar verip gunler gelip geciyor ama sorun cozulmuyor. Turk telekom binasina gittim oradakiler biz varken neden onlara gittin bak karsinda muhatap bile bulamiyorsun gibi laflar soylediler ki bana hakli geldi arkadaslarin soylemleri. Karsimda sorunu cozebilecek tek bir TurkNet destek ekibi yok maalesef. Internet ike islerimden dolayi mobil veri kullanmak zorunda kaliyorum ki bu da bana pahaliya geliyor. Surekli magdur ediyorsunuz. Bu gidisle ttnete gececegim karsimda bir muhatabim olur sorun bu kadar uzamaz. Ayrica kullanmadigim hizmetin hesabini faturadan cikarin.

Keşke o muhattaplık yapan kişiler kendi işlerine baksa böyle sorunlarla karşılaşmazsınız. İnternet bağlantınız yapılmıyorsa bölgenize bakan telekom çalışanlarının iş yapmamasından oluyordur.
Bir türk telekom çalışanından bazı türk telekom çalışanlarının diğer isslerden gelen işleri görmezden gelerek geciktirdiğini duydum.

Selamlar @Emrah0, destek kaydınızı inceledim. Yerel sağlayıcı altyapısı üzerinden hizmet aldığınız için altyapı kaynaklı arızalarda yerel sağlayıcı saha ekiplerinin müdahale yetkisi bulunuyor. Sürecin bu ve benzeri sebeplerden uzadığını görüyorum. Ekipler arka planda birçok kez bildirimde bulundu ve öncelik talep etti. Ben de bir kez daha ekipleri bilgilendirerek hassasiyet talep ettim. Kullanamadığınız günlerin tutarı tahsil edilmez. Bu tarz bir sorun yaşarsanız fatura destek kaydı oluşturmanız yeterli olacak.

1 Beğeni

Bazen mahalleye gezintiye cikiyorum turk telekom ekiplerini gorurum diye. Ama TurkNet de bu iste cok pasif kalıyor maalesef. Internet hizim dusurulmus haber bile vermiyor TurkNet. Bu gidisle ttnete geri donecegim gibi. Surekli mobil veri paket pahaliya geliyor.

Ben bundan once ttnet kullaniyordum ariza oldugu zaman ertesi gun direkt kapida olurlardi. Simdi ne olduda gelmiyorlar. Bir nevi TurkNet de turk telekom abonesi gibi bir sey. Her gun aranma talebinde bulunuyorum arayan sahis surekli ayni seyleri soyluyor ben yetkili birime ilettim guncel bilgi gelince size haber verecegiz diyor. Surekli mobil paket almak zorunda kaliyoruz.


Tarifemi degistirmek istiyorum diye bir de ben acmisim gibi kayit acilmis. Akla mantiga sigiyor mu yuksek olnadan dusuk olana gecmek icin kendim isteyeyim.

Bir an once once kesik olan internet ve tarife olayi çözülsün. 6 eylul itibari ile de ne gelen var ne giden.

Bazı bölgelerde Türk Telekom abonesi hariç ilgilenmiyorlar, nasılsa bizim abonemiz değil, ne hali varsa görsün diyorlar.

Hattınız o hızları kaldırmıyor olabilir mi DSL mi bağlanmamakta yoksa PPPoE mi?

Tt abonesiyken tt saha ekiplerinizin daha erken gelmesi normal bir durum çünkü telekom kendi abonesine öncelik veriyor farklı bir firmanın abonesine öncelikli hizmet vermesini bekleyemeyiz ki bu durum sadece TurkNet’e özel bir durum değil her firmada aynı durum söz konusu TurkNet bir Telekom abonesi değil Türk Telekom Toptan Müşterisidir ve Türk Telekom’a port ücreti ödeyen bir firma abonelikle port ücreti ödemek ayrı şeydir.