Merhabalar konu başlığında da belirttiğim gibi internetim günde en az 1 kere kopuyor gecenin 3’ündede koptuğu oldu sabahın 8’dede destek kaydı açmıştım yarım saat önce bir hanfendi aradı altyapınızda bir problem yok dedi sorun modeminizde olabilir dedi ama modemim sıfır türknetten almıştım modem arayüzünden baktığımda fec ve crc hataları baya yüksek sorun hatta mı yoksa modemde mi yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
Modem hat değerlerim :
=============================================================================
xDSLFwVersion: FwVer:5.12.21.0_B_A60901 HwVer:T14.F7_0.0
Line State: Up
Modulation: ITU G.993.2(VDSL2)
Annex Mode: ANNEX_B
near-end interleaved channel bit rate: 35846 kbps
near-end fast channel bit rate: 0 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 5093 kbps
far-end fast channel bit rate: 0 kbps
Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 7.2 dB
output power upstream: 6.5 dbm
attenuation downstream: 21.4 dB
Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 8.1 dB
output power downstream: 14.2 dbm
attenuation upstream: 5.3 dB
Bit table:
carrier load: number of bits per tone
tone 0- 31: 00 00 00 09 ab cd dd dd dd dd dc dd dd dd dd dd
tone 32- 63: db cc cc cb cc cc dd cc cc cb cc cb cc cc bb bb
tone 64- 95: bc cb bb bb bb bb bb bb ba aa bb ab ab ba ab bb
tone 96-127: bb aa ab aa aa aa aa aa aa a9 aa aa aa aa aa aa
tone 128-159: aa aa aa aa aa 9a 9a aa a9 9a aa a9 99 99 99 99
tone 160-191: 99 99 99 99 99 99 99 99 99 99 99 99 98 99 89 99
tone 192-223: 99 99 99 99 99 98 89 99 99 99 99 89 89 99 89 99
tone 224-255: 89 99 99 98 98 88 88 98 88 88 88 88 88 88 88 88
Evet bir problem var gibi hem interleaved hemde hatalar çok aşırı. Bu arada 35 mbps anca alıyor hattın incelenmesi gerekebilir ya da modem arızası durumu var zyxeli arayıp hattınızı inceletebilirsiniz PC üzerinden destek veriyorlar onlar gönderin bakalım cihazınıza diyorsa yollarsın aksi halde TurkNet 'e tekrar dönüp modemde sorun olmadığını belirtebilirsiniz
Selamlar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. @quickally dediği gibi ZyXEL’i de arayıp destek alın tabii ama bize de hızlıca bir destek kaydı oluşturun. Online İşlem Merkezimiz üzerinden sık sık kopma sorunu yaşıyorum kategorili destek kaydı açarsanız arkadaşlarım hizmetinizi kontrol ederek size bu konuda yardımcı olmaya çalışacaklardır.
destek kaydı dün akşam açmıştım zaten bugün bir hanfendi aradı altyapı kaynaklı bir sorun gözükmüyor dedi modem firmasıyla görüşün dedi
destek numaram:42664395
Tamamdır, demek ki bizim tarafımızda gerekli kontrolleriniz yapılmış ve bir sorunua hataya rastlanmamış. Siz modem firmanızla bu konu hakkında görüşün.
enes bey zyxel ile görüştüm hattımda bir sorun olduğunu dile getirdiler
müşeri temsilcisi bana bunları iletti
yardımlarınızı bekliyorum
MODEM FW GÜNCEL
MARGIN 8/8 MİN 15 OLACAKŞEKİLDE YÜKSELTİLECEK
HATTAN GELEN IP 100 LÜ İNT ÇIKIŞ IP Sİ 95 Lİ IP SORUNU GİDERİLECEK
HIZ SORUNU 35 MB İNT TEN 16MB GELİYOR
Bu değer hattın zayıflama değeri hattında muhtemelen problem var snr değerinde düşük snr değeri 6 altına düşünce kopma yaşarsın ev içi tesisatını kontrol ettirmeni öneririm kabloda kopma ezilme vb olabilir
zaten direk dışarıdan geliyor sıfır kablo bugün ekip geldi cihazla ölçtüler 33 mb gösteriyor tesisattada bir şey yok yani hızımı 24 e düşürmeyi deneyeceğim