Merhabalar yaklaşık 3 hafta önce altyapım değişti(port değişti) ve evime gelen TurkNet çalışanı dedi ki
TT ekipleri telefon ile interneti ayrı olarak bağlamış ben bunları birleştirdim dedi.
İnternet 24 saat içersinide gelir ama telefon 3 4 gün sonra gelir dedi ve 3 haftadır gelmedi.
Bunun üzerine destek talebi açtım ve kontroller başladı.
Destek talebi sonucu altyapıda bir sorun olmadığını ve TurkNet ekibini sorunu çözmeleri için yönlendirebileceklerini söylediler. Ancak 108TL ücret faturaya yansıyacakmış.
Evet onu yaptım, incelemeler sonucu bir sorun olmadığını belirttiler ve bir ekip gönderebileceklerini ancak 108tl faturaya yansıyacağını söylediler(ekibin onarması için)
İşin garip tarafı port değişikliğinden sonra çalışmadı telefon.
Türk telekom a dan z ye incelemiş ve bizlik bir sorun yok demiş.
Telefonun bozulmasının sebebi sanırım şu;
Port değişikliğinden sonra evime bir TurkNet çalışanı geldi ve durumu kontrol etti.
Bana dedi ki; telefon ile internet ayrı olarak bağlanmış. Ben bunları Birleştirdim dedi.
Bunun üzerine telefon 3 gün içerisinde, internet ise 24 saat içerisinde gelir dedi.
İnterneti sorunsuz kullanabiliyorum ancak telefon hiç gelmedi.
Üstelik şöyle de bir durum var; Evimde 2 adet DSL hat çıkışı var. Normalde ikisi de çalışıyordu ama port değişikliğinden sonra sadece birisi çalışıyor(sağlam olan hat çalışıyor, yavaş olan hat hiç çalışmıyor)
Yani telefonun çalışmamasının sebebi o TurkNet çalışanının binamdaki ankastre kutusuna müdehalesi olabilir(tahminimce)
Bu durumu anlattım beni arayan kişiye ancak hala sizin binada sorun var diyor, ekip gönderebiliriz ancak 108tl faturaya yansır diyor.
2 farklı odada duvardan dsl çıkışı var, birincisi kalın bir kablo ve 5 tane tel var içerisinde ikincisi normal adsl kablosu 2 tel olan.
2 tel olan çalışmıyor şuanda(eskiden çalışıyordu)
Port değiştiyse işin var çevir sesi yok de, port değiştikten sonra gitti de, internet olarak açma destek kaydını telefon olarak kayıt aç. Ne dediklerine bakma saha dolabından halledilmesi lazım.
Çevir sesi olarak açmıştım zaten ve port değiştikten sonra bu sorunun olduğunu söyledim ama dinlemiyorlar 108tl ye hallederiz diyorlar. Galiba yalın internete geçiş yapıcam telefonu tamamen iptal edicem
Tahminimce ankastrede bir sorun var ama o işlerden hiç anlamıyorum galiba oynarsam tamamen bozabilirim, bu yüzden yalın internete geçicem sanırım. Telefonu tamamen iptal edicem
Santral dolabından oluyor port değiştiklerinde başka numara bile geçmiş olabilir size, başıma geldiğinden biliyorum o mesajların çoğu otomatik klasik mesajlar suç hep müşteride olur Faturaya da itiraz et bence niye kullanmadığın şeye para ödeyesin.
BTK’a şikayet etsem olumlu bir sonuç alabilirmiyim? sonuçta port değişikliğinden sonra oldu benlik birşey yok gayet güzel bir şekilde çalışan telefonum bir anda gitti, binanın iç tesisatıda değişmedi hala aynı
Btk nın kendi sitesinden yaz online işlemlerden açılanı kapatıyorlar itiraz edemiyorsun bazen. Btk dan açınca 3 defa itiraz edersen btk incelemeye alıyor.
TurkNet çalışanı Tahminimce bizim binadaki kutudan bir işlem yaptı. Ancak ben pek anlamıyorum o yüzden kurcalamak istemiyorum. Bir şey sorucam, kutudan bizim daireye sadece 1 çıkış mı oluyor? Eğer öyleyse telefon ile İnternet aynı kablodan geliyordur mantıken. Sonuç olarak İnternet çalıştığına göre sorun bende değil? Doğru mu düşünüyorum