İnternetim bağlanmadı hala

Yaklaşık 1 aydır sorunu çözemediler. Türknetin Müşteri hizmetleri ile aramda geçen konuşmaları atıyorum buraya;



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Merhaba, bağlantınızı kontrol ettik ve yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine 2020122700080467058 numaralı arıza iş emrini ilettik. Saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecek ve çözüm için destek olacaktır. Bu kontrollerin tamamlanması ortalama 36 saat sürmektedir. Çalışma sonrasında yaşadığınız sorunun düzelip düzelmediğine dair teyit amaçlı size dönüş yapacağız.



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri

Hat Fiziksel Durumu : KAPALI

Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK

NmsHızProfil : VDSL2_35M_6144

Upload Çıkış Gücü : 8.2

Download Çıkış Gücü : 14.0

Upload Kapasite Hızı : 34454 kbps

Download Kapasite Hızı : 74629 kbps

Upload Mevcut Hızı : 6140 kbps

Download Mevcut Hızı : 35836 kbps

Upload Noise Margin : 30.4 dB

Upload Attenuation : 1.4 dB

Download Noise Margin : 20.4 dB

DownloadAttenuation : 0.0 dB


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

Arıza Bildirim Tarihi : 17-12-2020 19:30:11

Görev : TEYIT

Görev Bildirim Zamanı : 23-12-2020 17:18:00

Arıza ID :2020122300080307319

Arıza Durum Açıklama : Olumlu Teyit verildi

İş Emri ID : 2020122300187849983

Geçen Süre Tipi :TurkNet


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

Arıza Bildirim Tarihi : 17-12-2020 19:30:11

Görev : ISLAH

Görev Bildirim Zamanı : 23-12-2020 14:49:00

Arıza ID :2020122300080307319

Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı

Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi

İş Emri ID : 2020122300187793538

İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir

Log : ARIZA MÜŞTERİ ANKASTRE KABLOSU KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR

İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA

İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

Geçen Süre Tipi :TurkTelekom

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

TurkNet müşteri temsilcisinden cevap geldi mi?

Cevaplar sadece bunlar. Arama yoluyla herhangi bir cevap verilmedi.

Sorun tam olarak nedir ? Aboneliğiniz mi başlamadı ?

Attığım cevaplarda yazıyor yinede söyliyeyim. “ANKASTRE KABLOSU” ile ilgili sorun yaşıyorum. Türk telekom veya TurkNet ekibini bekliyorum ama bir türlü gelmediler.

Kutuda etiketleme yapıldı mı?

Bunun hakkında bir bilgim yok. Kutu üzerinde somut bir etiket mi olacak ?

Evet, kutu üzerinde adınızın yazılı olduğu etiket olması gerekiyor.

Şuan o kutuya uzağım fakat yazılı olduğu senaryo üzerinden gidelim. Oradaki bilgileri mi isteyeceksiniz ?

Etiketleme yapılmadı ise müdürlüğe giderek şikayette bulunabilirsiniz. Aynı zamanda sinyal de verilmemiş olabilir. Ben ilgili birime ilettim. Size dönüş sağlanacaktır.

2 Beğeni

Kontrolü sağlayacağım. İlginiz için teşekkürler. Umarım çözülür

1 Beğeni

@eminsyg düzeldi mi?

@mehmetbey Hayır kimse gelmedi

Etiket kontrolü yaptınız mı adınıza Telekom tarafından etiket bırakılmış mı?