İnternetim ayın 17 sinde gitti ve gece 3 TE geleceği yazıyordu arıza kaydı açmaya çalışınca
Sabah baktım 18 inde bu sefer öğlen 3 olmuştu süre öğlen 3 olunca da bu sefer gece 3 e ertelendi ve şuan tekrar ayın 19 u öğlen 3 e ertelendi muhtemelen gene ertelencek bunun bir çözümü yokmu en azından gerçek süreci söylesinler
Merhaba, altyapı kaynaklı durumlarda ne yazık ki çözüm süreci elimizde olmadan uzayabiliyor. Yaşadığınız durumun ilgili ekiplere iletildiğini görüyorum. Ekiplerimiz güncel bilgi alır almaz mutlaka dönüş yapacaklar
Acaba sorun halledilmiş mı evden geldiği söylendi de kontrol edebiliyor musunuz ?
Evet, şu an Online olduğunuzu görmekteyim. Aktif durumdadır
Çok teşekkürler bir sorum daha olacak dün destekte bı arkadaş arıza çözüldükten sonra ulaşırsanız bu durum için bir telafi yapabiliriz demişti ne yapmam gerek
Ben teşekkür ederim, kullanım yapmadığınız günler için fatura kaydı açmanız yeterli olacaktır