İnternetim 1 haftadır yok ve destek ekibinin ilgisizliği

Yılbaşından 3 gün önce internetim kesildi. Daha önceden ufak tefek kopmalar oluyordu ama bu sefer modemin üzerindeki internet ışığı gitti. Destek kaydı açtım ve 1 haftadır her seferinde başka biri beni arıyor ve sanki sorun yeniymiş gibi bana modemi kurun diyor. Daha sonra destek ekipleriyle iletişimdeyiz diyorlar. Daha sonra sorun çözülmüş tekrar modemi kurun diyorlar.

Modemi kurmaya çalıştığımda WAN yok diyor. Modem firması ile görüştürdüler ama internet hattım olmadığı için onlar da bir şey yapamıyorlar.

Ben daha ilk günden inip sitenin bodrum katındaki ana hat panelini kontrol ettiğimde benim dairenin kablosunun kopmuş olduğunu gördüm. Ama nedense 1 haftadır genel arıza var ha geçti ha geçecek, bir modem kurmayı deneyin diyip oyalıyorlar. Gerçekten genel çaplı bir arıza varsa tabiki de beklerim ama asıl canımı sıkan şey bu ilgi alakasızlık. Sanki bir destek kaydı ile 30 kişi ilgileniyor ve hiçbirinin kayıdın geçmişiyle ilgili bir fikri yok gibi davranıyorlar.

Kaçtane mobil internet paketi satın almam gerekti işlerimi yetiştirmem gerektiği için ve destek ekibinin tavırları bana konuyu çözüme ulaştıracakları konusunda hiç güven vermiyor.

Sizden rica ediyorum kime taşıyabilirim bu konuyu ?

Destek Kaydı: 70802405

Sorun çözüldü.

Mobil uygulama üzerinden sözleşmeyi fes ettikten 1 saat sonra Turk Telekom ekipleri kapıdaydı. İşi bu raddeye getirmeleri üzücü.

Selamlar @serbal, ev içi destek hizmeti kapsamında sorunun çözüldüğünü görüyorum. İptal talebinizden vazgeçtiğinize çok sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim.