Türk Telekom altyapısı üzerinden TurkNet ftth kullanıcısıyim.
24.09.2024 saat 23:30 itibariyke internetim gitti. Destek jaydi açtım fotoğraflar gönderdim. Defaatle altyapı kaynaklı bir hata gibi gelmediğinu bildirdim. Buna rağmen paşamlar, altyapı ile ilgili sıkıntı olduğunu iddia ederek takip ediyoruz deyip hep bana dönüş yaptılar. Ya 25’i akşamı ya 26’sı sabahı beni aradıklarında, telekom’un altyapı ile ilgili sıkıntı olmadığını belirterek çağrıyı kapattığını bu yüzden gelemediklerini ve tekrar kaydı yenileyeceklerini söylediler. Bilin bakalım arıza nereden çıktı? Tabii ki modemin wan port’u çalışmıyordu. Bu aşamada iki gün internetsizdim.
26 Eylül akşamüstü Türk Telekom ekibinden bir arkadaş geldi. Hat değerleri ölçtü, modemi değiştirdi ont cihazını değiştirdi, kendi ekibine değişiklik yaptı cihaz ile ilgili bilgi verip yanımda ayrıca bağlantı ile ilgili sıkıntı yaşadığını telekom’a bildirerek, destek istedi.
Santral ekibi TurkNet ekibinin gerekli ayarları yapması gerektiğini beyan etti.
Hat geldi diye ben adamı gönderdim.
Ancak 5 dakika sonra hat tekrar gitti.
Tabii ben bu arada modemin olduğu yerin temizliğini yapıp yerleştiriyordum.
Herhalde dedim ben modemi oynattım bir şey oldu.
Ama fark ettim ki her modemi yeniden başlattığımda, tam 5 dakika sonra hat düşüyor. Neyse tüm durumu kayıt açtım. Bugün sabah Baran bey diye biri beni aradı sağ olsun. Kendisine durumum anlattım anlattım anlattım, kendisi DSL ışığı olmadığı için bir müdahalede bulunamayacağını söyledi. Ben de kendisine arıza kaydındaki fotoğrafları ve yazışmaları incelediğinde zaten modemi yeniden başlattıktan sonra DSL ışığının düzeldiğini ve belli bir süre sonra tekrar kırmızıya döndüğünü anlattım ve modemin içindeki kimliklendirme hatasıni kendisine bahsettim. Hatta tersledi Ben de kendisine 3 dakika hatta kalır mısınız modemi yeniden başlatayım dedim, kendisi de DSL ışığının geldiğini teyit etti biraz daha bekleyin hat kopacak dedim yine sert bir tavırla bir sıkıntı olduğu zaman yazarsınız dedi. bununla ilgili de gerekli başvuruyu yaptım ses kayıtlarının dinlenmesini talep ettim.
Sonuç internetim kimliklendirme hatası, taşıyıcı yok, internet servis sağlayıcı zaman aşımı, nedeniyle hala yok. Standart cevaplar standart cevaplar devam ediyor müşteri temsilcisinden inceliyoruz diye. Arıza kaydı no 82165895
İnşallah çözersiniz