İnternete Bağlanamıyorum

İnternete bağlanamıyorum internet ışığı kırmızı ve destek talebinde Türk Telekom’a iletildiği söyleniyor dünden beri fakat daha yeni iletilmiş sorun Türk Telekom’a Pazar gününden beri internet yok.

Destek talebi no: 55353239

Selamlar, ekiplerimiz bilgi vermek adına sizi aradığını fakat ulaşamadığını belirtmiş. Adresinize yönlendirilen saha ekipleri ankastre kutusunu inceledikten sonra gereken müdahaleyi yapacak ve arızanız giderilecek. Lütfen bu süre zarfında modemi resetlemeyin ve açık tutun :heart_hands:

Alperen bey ben arandığımda 12ydi müsait olmadığımı belirttim sonra aramasını söyledim Muhammed beyin fakat beni aramadılar şuan saat 20:43 hala aranmadım ben Şikayet hattına bağlanıyorum kadın diyo ki şikayet talebi açamıyorum dalga falan mı geçiyorsunuz?

Şikayet Talebi Numaram: 55393963

Selamlar @RiseTV, aktif bir kaydınız varken kayıt oluşturulmaması normal bir durum. Ek olarak BTK üzerinden de kaydınızın olduğunu görüyorum. İnceleme sonrasında altyapınızda herhangi bir sorun olmadığı belirtilmiş. Dilerseniz ücreti dahilinde yerinde destek hizmeti alabilir veya bir elektrikçiye iç tesisatınızı kontrol ettirebilirsiniz. Bunun öncesinde modeminiz ile alakalı üretici firmayla görüşmenizi veya farklı bir modem ile deneyip bilgi vermenizi rica ediyorum :melting_face:

1 Beğeni

Hayır sorun şu ben 12:00 da aranmışım demi görüyosunuz orda müsait olmadığımı daha sonrasında aramasını söyledim muhammed beye saat kaçmış ben şikayet talebi açtığımda 20:30 ben 20:30’a kadar aranmayınca şikayet hattını aradım sizin şu 0212 li çağrı merkezi numaranız var ya aradım kadına diyorum ki ben bu saate kadar aranmadım bunun hakkında şikayet kaydı oluşturmak istiyorum kadın teknik destek dışındaki konulara yardımcı olabiliyoruz diyo ben buradan şikayet kaydı oluşturamam diyor TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden oluşturun diyor şimdi size sorum şu madem ben şikayet talebi açamayacağım ne diye o çağrı merkezi var ikinci olarak ben İnternet yokken TurkNet Online İşlem Merkezi nası giricem ya evde ne telefon çekiyo nede internet

İlgili numara üzerinden “teknik” destek verilmediği doğru. İnternetiniz yokken 0 850 288 80 80 üzerinden tuşlama yaparak destek kaydı oluşturabilirsiniz :raised_hand:t2:

Teknik demiyorum ŞİKAYET KAYDI OLUŞTURMAK İSTEDİM oluşturamadım diyorum

Anlayacağın yapamazsın yönetme usulünce aktif destek kaydı varken 2.herhangi 1 kayıt oluşturulamaz! Adı teknik destek olsun arıza olsun şikayet olsun yapamazsın izin verilmiyor.

Ben bunu anlamıyorum hizmet alamıyorum bunun hakkında şikayet kaydı bırakmak istiyorum illa BTK üzerinden mi bırakayım yani teknik destek kaydı varken şikayet kaydı oluşturamamak kadar saçma bir sistem görmedim

O zaman online işlem merkezinden nasıl oluşturuyorum kadın ezberlemiş orda TurkNet Online İşlem Merkezi diyip diyip duruyo ben TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden şikayet açarken niye sesli olarak açılmıyor

Merhaba sesli olarak arıza kaydı açmak istiyorsanız @alperenatici nın da dediği gibi 0 850 288 80 80 numarayı arayarak arıza kaydı açabilirsiniz ki sizin saten hali hazırda açılmış bir arıza kaydınız var sizin aradığınız 212 li numara tüketici şikayetlerini işleme alabilir ödeme,türknetten alınan bir ürün ile ilgili sorun,sizin imzaladığınız başvuru belgesine aykırı bir durum varsa vs. gibi işlemlerde yardımcı olabilir sizin arızanızla ilgili veya arıza destek kaydınızla ilgili işlem yapma yetkisine sahip değildir sizden ricam destek kaydınız üzerinden 0 850 288 80 80 numarası veya erişiminiz var ise TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden arızanızı takip etmenizdir destek talebinizi yetkililere bildirimi yapacağım iyi günler.

Zaten ay sonuna kadar çözülemeyecek ise iptal edeceğiz

Sorunum Çözüldü

Sorununuzun çözülmesine sevindim, keyifli kullanımlar dilerim. :hugs:

1 Beğeni

En az sizin kadar mutlu oldum @RiseTV Herhangi bir sorun olur ise özel mesaj üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz :heart_hands:

1 Beğeni

4 saat sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıt girilmesine izin verilmiyor.