İnternet yok

Beyler sa.1 yildir turknetliyim.Hic sorun yasamadim ama su son 3 gundur internet yok.İstanbul Fatihte oturup bu sorunu yasayan var mi

Merhaba Emre Bey, Bu konu hakkında destek talebi oluşturdunuz mu ?

Evet 3 gunu gecti online derslere katilamiyorum.Aslinda soyle oldu.Ben adsl yapa altyapisi kullaniyodum.1 yildir.Ama altyapi degisikligindenn dolaayi 10 lira farkla vae altyapisina gecmek icin basvuru yaptim 15 gun sonuna eve yetkili geldi vdsl gecisi tamamlandigini soyledi tek yapmaniz gereken modem kurulumu dedi.Modem firmasini aradi 192.168.1.1de arayuzde hala adsl gozutugunu soyledi vdsl gecis olmadigini soyledi.30 dk sonra internet gitti ve ev telefon nom degisti ama hala adsl olarak gozukuyom

6 Ara 2020 Paz 18:27 tarihinde Muhammet Can Gündoğdu ile TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş. <turknet1@discoursemail.com> şunu yazdı:

Anladım Emre Bey, TürkNet oim e girip teknik bilgiler kismindan SS atar mısınız lütfen

Hat adsl’den Vdsl’e geçtiğinde modem kullanıcı adı şifresi değişmez. Modemin vdsl desteği var değil mi? Veyahut arada modemi sıfırladız da tekrar kullanıcı adı şifresini mi girmediniz?

Soyle modem kullanici adi sifresi degismedi zaten zyxeli aradim.192.168.1.1e girmemi soylediler oradan xdls gibi bir seye girdim.Mode kisminda adsl gozukuyo dediler.Onceden adsl kurulumu yapmistim.Vdsl kurulumu icin aradim zyxeli ama hattiniz vdsle gecmemis dediler.Evet modemim uyumlu

Bende keenetic modem var. Adsl vdsl seçimi otomatik. Hat hanginden yayın yapıyorsa ona göre çalışıyor. Zxyel’lerde böyle midir yoksa adsl kurulum yapıldıysa modemi resetleyip vdsl şekilde yeniden kurmak gerekiyor mu bilmiyorum.

Şu adreslerde ne görünüyor?
https://turk.net/online-islemler/paket-bilgileri
https://turk.net/online-islemler/teknik-bilgiler

16 gun once vaeye gecince sabit hat degiscek dendi ev telefonumuz degisti.Ama hat hala adsl ve turknet sol ustte 212li eski numaramiz ve yaninda adsl yaziyo

İnternet yok. Hizi 0 olarak gozukuyo.Ne zamam duzelir.Babam da baska hatta gecelim diyo.Ben cikmak istemiyom 1 hafta sure verdi

Ben 95 liralik pakete gectim.Sabit numaram degisti.vdsle geccegim icin ev telefon numaram degisti.Attigin linkte hala 85 lira olarak gozukuyo

Turknet’in aktif altyapısındaysanız yani yapa’daysanız 85tl. Ama türktelekom vae üzerinden hizmet alıyorsanız 95tl. Şimdi adamları kendi sitelerinde gömmek istemiyorum ama milleti tabiri caizse kerizliyorlar. Yapa çok az yerde var ve olan yerlerinde çoğunda verimli hizmet almak sıkıntı mesafelerden ötürü. Buna rağmen ısrarla her yerde 85tl diye reklam yapıyorlar. Aslında fiyatları 95tl.

Bu arada hattın önceden yapa’da mıydı?

2019 kasimda gectim yaklasik 10 aydir kontrol ediyom aldigim maksimum hiz 16 gosteriyo altyapi sorgulamada turknetin kendi sitesinde.Ama 1 ay once baktigimda 35 mb alacagimi 10 lira farkla 75 alabilecegimi gordum.ben de vaeye gecis talebi olusturdum.yani 10 11 aydir yapadayim.Vaeye gectim ev telefonum degisti ama hala adslim ve internet yok.İlk defa bu kadar fazla kesinti yasadim