İNTERNET YOK

17 Mayıs tarihinden beri apartmanımızda internet yok gelen ekipler apartmanın internet kablosunda sorun olduğunu söyleyip gidiyorlar kimse bir şey yapmıyor Türk Telekom’un yapması gerekiyormuş ama ona gittiğimizde abonemiz değilsiniz diyip bizimle ilgilenmediler Sizin Türk Telekom’a bildiride bulunmanız gerekiyormuş onun içinde 3 kere aradık 3 kere de ertelediler ne yapmamız gerekiyor artık bu durumu hukuksal boyuta taşıyacağız düzelmezse 2 ay olucak neredeyse internetsiziz ve kullanmadığımız interneti ödüyoruz

Altyapı sahibi kiminse o ilgilenir,onun haricinde müdahale etmek yasak zaten.Bu bina içine yani kutuya kadar geçerli tabi.Kutudan sonra sorumluluk müşteride oluyor ama bazen yine de TT ekipleri ek falan yapabiliyorlar veya direkt kendi aboneleriyse özel muamele yapıyorlar mı bilmiyorum,tabii bir de vefalı çalışana denk gelmek lazım.

2 ay nasıl sabrettiniz şaşıyorum ayrıca tüm binanın yok diyorsunuz.Sorun iç tesisat bile olsa bu kadar anormal durumda TT nin yardımcı olması lazım.Sonuçta başka sağlayıcılar anlaşma yapıp para veriyorlar, bu hat üzerinden internet izni için.

Yapılacak tek şey her yere şikayet etmek.Cimer,twitter,tüketici hakem heyetine hatta BTK’ya da şikayet edin.BTK,TT’ye yönlendiriyor şikayetleri ama olsun türktelekomu türktelekoma şikayet edin :smiley: Ayrıca hizmet aldığınız sağlayıcıya da baskı yapın gerekirse.

Merak ettiğim bir konu iptal edip yeni bir abonelik başlatılsa sinyal vermeye gelecek olan TT ekibi yine biz ilgilenmiyoruz mu diyecek :thinking:

Selamlar @13931863880, bölgenizde 26/06/2024 tarihine kadar genel arıza kaynaklı bir kesinti yaşanacağı öngörülüyor. Genel arıza süreçleri yerel sağlayıcı kontrolündedir. Arızalara müdahale yetkisi yalnızca yerel sağlayıcı saha ekiplerindedir. Arızanın boyutu ve çalışmanın seyrine bağlı olarak süreçler planlanandan uzun ya da kısa sürebiliyor. Arka planda ekiplerden öncelik talep edildiğinden emin olabilirsiniz.