Merhaba,
Öncelikle TurkNet ile ilgili hiç bir sorunumun olmadığını belirteyim. Türk Telekom’a yaptırım uygulayamadıkları için bir miktar gıcığım ama işini iyi yapmaya çalışan bir firma ve desteklemeye devam edeceğim.
Sorunum 25 Ocak’ta başladı, zaten insani şartlarda olmayan 10 mbit’lik internetim bir anda kesildi ve olay insanlık dramına döndü. Mesai saatlerinde 3 mbit ( evden çalıştığım için bu şartlarda şirketin sistemine bağlanamıyorum ve telefonumun internetini kullanıyorum ) mesai sonrası hiç mbit internet almaya başladım. Hiç mbit komik gelebilir ama gerçek bu DSL ışığı sabitleniyor 1 mbit geliyor ve kopuyor bu sabaha kadar loop halinde devam ediyor. Destek kayıtları açıldı Telekom’a iletildi ağlandı, zırlandı fayda etmedi. Asıl sinirlendiğim şey de burada başlıyor, ya sen TurkNet olarak Telekom’a o altyapıyı kullanmak için para ödüyorsun, belirli sözleşmelerin sla sürelerin var. Sen onlardan düzgün hizmet alacaksın ki kendi müşterine düzgün hizmet veresin, ama gel gelelim TurkNet’in Telekom’a yaptırım uygulaması söz konusu bile değil. Telekom çalışanları zaten kablonun icadından sonraki gelişmeleri takip edememiş, bakırın kablo olarak kullanılması onlar için son teknolojik yenilik. Ben de insanlık dramı yaşıyorum, Allah’a internet göndermesi için dua ediyorum artık. Bu insanlık dramına bir dur diyecek babayiğit var mıdır diye son çare buraya geldim…
İlgilenirseniz 25.01.2022 tarihinde oluşturduğum destek kaydına 49954508 numarasıyla ulaşabilirsiniz.