İnternet Sürekli Kesiliyor

1 saat içinde internetim yaklaşık 8 defa kesildi. normalde 1 2 kesilip geri geliyor fakat bu kadar üst üste olması artık yeter dedirtti. Modemi yeniden başlattım olmadı gelmesini bekledim olmadı. TT de oluyor diye kaçmıştım burada da aynısı oluyor deliricem artık. Tek istediğim normal hızda stabil bir internet. Ben bunu yazarken 2 defa daha kesildi.

1 Beğeni

modeme ulasan hat degerlerını atarsanız yardımcı olacaklardır sorun ile ılgılı.

1 Beğeni

sürekli değişiyor 10k ya 6k 33k ya 7k 22k ya 4k tarzı sürekli olarak her kesildiğinde gidiyo. internet düzgünden 33k ya 7k civarında. Şu anda Rx:33467 Tx:5654 (Kbps)

1 Beğeni

Hocam modem arayüzünde ki hat değerlerinin ekran görüntüsü paylaşırsanız yorumlayabiliriz. Hat değerlerini görmeden yorum yapmamız saçma olur.

İç tesisat kablolarında sıkıntı var gibi bence… ama her ihtimale karşı hat değerlerini paylaşır mısın?

Türk telekom da aynı şeyi söyledi fakat sorun internetin yavaş olması deil ve iç tesisatta kırık kesik hasar görmüş kablo olmadığını biliyoruz üstünden daha 1 sene geçti yaptıralı ve ben bu sorunla 2 senedir uğraşıyorum zaten. üstüne yeni bir kablo çekeceğiz diğer dairelerden ayrı olarak ondan sonra da sorun olmaya devam ederse şikayet edebileceğim her yere şikayet edeceğim. Yapabileceğim her şeyi yapmama rağmen bu kadar sıkıntı ile uğraşmak için herhangi bir suç işlemedim sonuçta. Dediğim gibi tek istediğim normal hızlarda stabil bir internet fiber internetten vazgeçtim zaten artık ümidim yok.

1 Beğeni

Ankestre kutudan modeme kadar gelen kablolarda sorun varsa hangi iss gecseniz ayni sorunu yasarsiniz
Eger munkunse ilk etapta ankestre kutudan modeme kadar cat 6 cektirme sansiniz varsa deneyin derim

Eğer öyle bir şey yapmamıza izin veriliyorsa belki yaparız aşırı şekilde pahalı olmadığı sürece. Fikir için teşekkürler.

Tanıdığın elektrikçi varsa ona söyleyebilirsin

Modem arayuzundeki hat degerlerini atarsan daha olumlu olacaktir

Sitemizin tüm elektriğini bir kişi çekti zaten sadece onunla çalışıyoruz en son konuştuğumuzda çok fazla işi vardı sonra havalar bozdu üst üste gelince arada kaynadı ama siteyle ev arasındaki kablo 10 metre bile olmayacak. En kötü ihtimal ile evin içindeki tesisatı tekrardan değiştireceğiz. Eğer sonuç aynı olursa her yere şikayet edeceğim.

1 Beğeni

internetdeğerleri

bunu istemiyoruz hat değerlerinin tamamının resmi bunu vererek bize hiç yardımcı olmuyorsun. hat zayıflama değerleri snr margin değerleri daha fazlasının yer aldığı o yerin resmi olması lazım bunu vermen hiç 1 işe yaramaz…

Ornek olarak atiyorum bu sekil dsl bilgisi atabilirseniz

1 Beğeni

sıkıntı şu ki benim ara yüzde bu kadar düzenli değil yazı metni halinde var

Modeminiz markA modeli nedir

VMG3625-T50B buldum fakat metin halinde tablo olarak bulamadım

INP downstream: 29594
INP upstream: 14967
shineGINPdownstream: 0
shineGINPupstream: 0
reinGINPdownstream: 0
reinGINPupstream: 0

Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 7.9 dB
output power upstream: 8.8 dbm
attenuation downstream: 18.2 dB

Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 8.1 dB
output power downstream: 13.0 dbm
attenuation upstream: 0.1 dB

Bu şekilde umarım doğrudur.

TPSTC type: 64/65B PTM TC

near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 33467 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 5654 kbps

:man_shrugging: Bu hat zayıflaması değeridir.

Cok asiri zayiflama var
Cat6 kablo cektirip denemenizi veya kablo yeni derseniz aradaki ekleri yeniden elden gecirilirse
Veya deneme sansiniz ankestra baglanti yerinden modemi takip ordan hat degerlerini yeniden aliniz

2 Beğeni