İnternet kopması

İnternet ışıkları yanmasına rağmen internetim sürekli kopuyor sadece bende değil bütün ev halkı bu konuda muzdarip durumda bunun çözümünü bilen birisi yardım edebilir mi acaba?

Merhaba, modeminizin arayüzünde DSL değerlerini bizimle payşır mısınız? Modeminizdeki DSL değerlerine bakarak kopma sorununun iç tesisattan mı veya farklı bir nedenden mi olduğunu anlama şansımız olabilir.

Dsl değerlerine tam olarak nereden ulaşırım

Modem iç ayarları sayfasına ulaşmanız gerek.

Genelde 192.168.2.1 veya 1.1 ile giriliyor

Modem marka model e göre değişiyor.

Sizde ki marka model nedir

Zyxel VMG8623-T50B

Modem markası bu hocam

Merhaba modem arayüzüne girmek için web tarayıcınızın web adres arama çubuğuna 192.168.1.1 adresini giriniz sonrasında sizden arayüz kullanıcı adı ve şifresi isteyen bir ekran ile karşılaşacaksınız kullanıcı giriş bilgilerini değiştirmediyseniz modeminizin arka kısmında ki barkod da giriş bilgileriniz mevcut o bilgiler ile giriş yapın sonrasında görsellerdeki yönlendirmeleri uygulayın.



1 Beğeni

Değerler böyle

Merhaba hat zayıflamanız çok fazla dilerseniz TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden arıza kaydı açınız saha ekipleri kontrolünüzü gerçekleştirsin büyük ihtimal dsl kablonuzda veya kablo bağlantılarında sorun var.

2 Beğeni

Merhabalar, moderatör arkadaşımızın yönlendirmesiyle birlikte destek kaydı oluşturmuş muydunuz? Oluşturduysanız kayıt numaranızı buradan iletirseniz kontrolünü sağlayalım :raising_hand_man:

Destek kaydı oluşturdum kablo bağlantı kontrolleri için geldiler ve bütün yapılması gereken işleri yaptılar sanırsam bu attığım ekran görüntüsü bu işlemler yapıldıktan sonraki hali yani kablo dışında başka bir sıkıntı olmuş olabilir mi modem vs. ama modemi de TurkNet ten almıştım

Destek kayıt numaranızı benimle paylaşır mısınız?

54129974

Destek numarası bu şekilde