İnternet ışıkları yanmasına rağmen internetim sürekli kopuyor sadece bende değil bütün ev halkı bu konuda muzdarip durumda bunun çözümünü bilen birisi yardım edebilir mi acaba?
Merhaba, modeminizin arayüzünde DSL değerlerini bizimle payşır mısınız? Modeminizdeki DSL değerlerine bakarak kopma sorununun iç tesisattan mı veya farklı bir nedenden mi olduğunu anlama şansımız olabilir.
Dsl değerlerine tam olarak nereden ulaşırım
Modem iç ayarları sayfasına ulaşmanız gerek.
Genelde 192.168.2.1 veya 1.1 ile giriliyor
Modem marka model e göre değişiyor.
Sizde ki marka model nedir
Zyxel VMG8623-T50B
Modem markası bu hocam
Merhaba modem arayüzüne girmek için web tarayıcınızın web adres arama çubuğuna 192.168.1.1 adresini giriniz sonrasında sizden arayüz kullanıcı adı ve şifresi isteyen bir ekran ile karşılaşacaksınız kullanıcı giriş bilgilerini değiştirmediyseniz modeminizin arka kısmında ki barkod da giriş bilgileriniz mevcut o bilgiler ile giriş yapın sonrasında görsellerdeki yönlendirmeleri uygulayın.
Merhaba hat zayıflamanız çok fazla dilerseniz TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden arıza kaydı açınız saha ekipleri kontrolünüzü gerçekleştirsin büyük ihtimal dsl kablonuzda veya kablo bağlantılarında sorun var.
Merhabalar, moderatör arkadaşımızın yönlendirmesiyle birlikte destek kaydı oluşturmuş muydunuz? Oluşturduysanız kayıt numaranızı buradan iletirseniz kontrolünü sağlayalım
Destek kaydı oluşturdum kablo bağlantı kontrolleri için geldiler ve bütün yapılması gereken işleri yaptılar sanırsam bu attığım ekran görüntüsü bu işlemler yapıldıktan sonraki hali yani kablo dışında başka bir sıkıntı olmuş olabilir mi modem vs. ama modemi de TurkNet ten almıştım
Destek kayıt numaranızı benimle paylaşır mısınız?
54129974
Destek numarası bu şekilde