İnternetim bugün saat 13:30’da kesildi.
Destek kaydı açtım ve durumun 1 haftadır devam ettiğini söyledim…
Destekteki arkadaş bana .“En kısa sürede çözüme ulaşması için türk telekom saha ekiplerine arıza kaydınızı ilettim” dedi. Ben de arkadaşımıza güvenerekten beklemeye başladım.
Bir süre internetim gelmeyince ve destek kaydına da bir dönüş güncelleme olmayınca tekrardan
Arıza kaydı numarasını istedim 2 defa üst üste.
Sonra ilgili arkadaşlar bana arıza kaydını iletti saati görebilirsiniz.
Bana iletidiği saati görüyorsunuz değil mi? 17:11 şimdi aşağıdaki görsele de iyi bakın!
Arıza Bildirim Saati 17:11
Öğlen kesilmiş internetim için kayıt açıyorum sonra bana dönüş yapılıp Türk Telekom saha ekibine iletildi deniliyor sonra ben arıza kaydı numarası isteyince arıza kaydını o dakika açıyorsunuz. Ben o kadar saattir internetim gelir vs. diye bekliyordum ve bu saat oldu internetim veya herhangi bir açıklama yok.