İnternet Kesintisi

İnternetim bugün saat 13:30’da kesildi.
Destek kaydı açtım ve durumun 1 haftadır devam ettiğini söyledim…

Destekteki arkadaş bana .“En kısa sürede çözüme ulaşması için türk telekom saha ekiplerine arıza kaydınızı ilettim” dedi. Ben de arkadaşımıza güvenerekten beklemeye başladım.

Bir süre internetim gelmeyince ve destek kaydına da bir dönüş güncelleme olmayınca tekrardan

image

Arıza kaydı numarasını istedim 2 defa üst üste.

Sonra ilgili arkadaşlar bana arıza kaydını iletti saati görebilirsiniz.

Bana iletidiği saati görüyorsunuz değil mi? 17:11 şimdi aşağıdaki görsele de iyi bakın!

image

Arıza Bildirim Saati 17:11

Öğlen kesilmiş internetim için kayıt açıyorum sonra bana dönüş yapılıp Türk Telekom saha ekibine iletildi deniliyor sonra ben arıza kaydı numarası isteyince arıza kaydını o dakika açıyorsunuz. Ben o kadar saattir internetim gelir vs. diye bekliyordum ve bu saat oldu internetim veya herhangi bir açıklama yok.

5 gündür internetim yok tek bir açıklama ne zaman arızanın giderileceğine dair tek bir açıklama yok! Gerçekten yazık!

Merhaba, sorunun çözüldüğüne dair bir bilgilendirme aldık. Sorununuz devam ediyor mu?

1 Beğeni

Sorunun an itibarıyla çözüldüğünü düşünüyorum bir problem daha çıkmaz ise. Mevcut internetsiz kaldığım gün sayısı kadar faturamdan düşülmesini rica ediyorum.

Tabii ki, talebinize dair ekibimiz kaydınız üzerinden dönüş yapacaktır.

1 Beğeni

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.