İnternet Kesintisi

İyi günler Çanakkale Merkez’de oturuyorum. 27.11.2023 tarihinde genel bir arıza oluştu sokağımızda. Buna istinaden bir arıza kaydı açtım online işlemler üzerinden ve bekledim. Klasik bazı cevaplar aldım bir süre. Sokağımızdaki enkaz çalışması bittikten sonra gözle görülür bir şekilde de kablolar onarıldı ve genel arıza giderildi. 01.12.2023 tarihinde TürkTelekom kullanıcısı olan karşı komşumla iletişime geçtiğimde kendilerinin yaklaşık 2 gündür internetlerini kullanabildiklerini öğrendim. Bana ise TürkTelekom pişkin pişkin “tahmini” olarak 05.12.2023 tarihinde sorunumun çözüleceğine dair bilgilendirme sağlıyor. Bunun yanında gün içinde sık sık iletişime geçmeme rağmen online işlemler üzerinden benzer cevaplarla karşılaşıyorum ve sık sık sizinle telefon görüşmesi gerçekleştiriyorum. Ben bir üniversite öğrencisiyim ve mobil internet ücretini karşılayamam. Taraflardan gerekli yerlere başvurarak şikayette de bulundum. Fakat benim anlamadığım nokta şurada başlıyor. Altyapılan TürkTelekoma ait olduğunun ve görece büyük arıza durumlarında sadece onların yetki sahibi olduğunun farkındayım. Fakat göz göre göre kullanıcı kayırılan yaşadığım durumda TurkNet olaya neden el atamıyor? Dediğim gibi altyapının TürkTelekoma ait olduğunun farkındayım, ama her seferinde böyle mağduriyetler yaşanacaksa TurkNet’in kendi altyapısını döşemediği yerlerde neden internet hizmeti sunduğunu sorgulamak benim en büyük hakkımdır. Bu soruna TurkNet kendi çözmezse bana şımarık bir şekilde verilen 05.12.2023 tarihinni beklemeden ortalama 6 yıllık aboneliğimi pazartesi günü sonlandıracağım. Görece diğer sağlayıcılardan daha iyi bir internet hizmeti almak için bu rezilliği çekmek zorunda değiliz kullanıcılar olarak. Müşteri Numaram : 12*******

Selamlar @gorkemkilinc, geri bildiriminizi anlıyorum. Genel arızalar bağlı olduğunuz santral ve porta bağlı olarak yaşanabiliyor. Bu sebeple komşunuzda internet varken sizde olmaması gibi durumlar yaşanabiliyor. Burada bir anomali yok. Geri bildiriminizi ilgili ekiplere ilettim.