Bugün gün boyu yaşadığım internet kesintisi biraz önce son buldu. Ancak teknik bilgilerden kontrol ettiğimde Özgür İletişim Ekstra 75 paketini kullanmama ve şu zamana kadar download olarak 77 mbps hız almama rağmen kesintiden sonra hız profilim aşağıdaki gibi tanımlanmış.
Bazen böyle sorunlar olabiliyor. Destek kaydı açıp kesinti sonrası düşüş olduğunu ve hız profil güncellenmesini talep ettiğinizi yazın. Kısa sürede güncelleme yapılır.
Valla aynı şeyi yazmaktan sıkıldım Son zamanlarda altyapı çalışması vs. adına internetler kesiliyor ve bir zaman sonra geliyor. Geldiğinde de senin, benim ve daha muhtemelen binlerce insanın yaşadığı gibi internet hızları düşüyor. Sanırım sebebi son zamanlarda sokağa çıkma yasakları sonucu son derece artan internet kullanımını telekom altyapısının kaldıramaması. Doğru dürüst çalışma yapmadılar senelerce. Haliyle altyapı yetersiz kalıyor. Şimdi ise kendi suçlarının cezasını hızları kısarak vatandaşa çektiriyorlar. Benimde 75mbps hızlardan 50mpbs hızlara düştü hattım. Bu olayı sorduk mu biz şu hız kesin olacak demedik, şu hıza kadar dedik diyip işin içinden çıkıyorlar. O halde bende 95tl’ye kadar ödeme yapacağım diyebilmeliyim. Ne kadar ekmek o kadar köfte olmalı!
Alpogul Bey, internetiniz ne zaman kesildi ? TurkNet Online İşlem Merkezi’e girdiğiniz zaman bölgenizde çalışma olduğuna dair bir not görüyor musunuz ?
İnternetim dün gündüz gitti akşam saat 7 gibi geldi düşük hızla 1 saat sonra tekrar gitti. Bu sabah kontrol ettiğimde internet sabaha karşı 6 gibi gelmişti. Yaklaşık bir buçuk saat sonra tekrar gitti. O saatten beri yok. OİM’de bölgede bir çalışma gözükmüyor. Destek kaydı için de herhangi bir cevap alamadım maalesef.
İlginiz için teşekkür ederim Mehmet Bey. Ancak bir sorum olacak. Ne ilettiniz? Zaten destek kaydı açık kimse dönüş yapmıyor. Siz bir hatırlatma amaçlı mı gönderdiniz? Onu merak ettim.