İnternet ışığı yanıyor ama internete giremiyorum

merhabalar. yaklaşık bir haftadır modemimde internet ışığı yanmasına rağmen hiçbir şekilde internetimi kullanamıyorum. modemi resetledikten sonra bir süre sorunsuz kullanıyorum(yaklaşık 1 saat) ama daha sonra yine aynı sorunu yaşıyorum. modemim asus dsl ac-51 modeli. fabrika ayarlarına sıfırladım, en son sürüm yüklü fakat değişen bir şey olmadı. TurkNet Online İşlem Merkezi den başvurduğumda bizim açımızdan sorun yok denildi. daha önce bu modemle aaynı sorunu yaşayan var mı? bir çözüm yolu var mıdır yoksa yeni modem mi almalıyım*

Modem arayüzden İP alıp almadığını kontrol et. Alıyorsa muhtemelen modem kaynaklıdır

1 Beğeni

Merhaba, modeminizi resetlediğiniz zaman sorun düzeliyor ve ilerleyen sürelerde tekrardan aynı sorunla karşılaşıyorsanız büyük ihtimalle yazılım ile ilgili bir problem yaşıyor olmalısınız.

Sorun eğer yazılımdan kaynaklanıyorsa, eski bir yazılım sürümünü yüklemeniz ve sorunu bu şekilde çözmeniz muhtemel olabilir.

https://www.asus.com/tr/Networking-IoT-Servers/Modem-Routers/All-series/DSL-AC51/HelpDesk_BIOS/

merhabalar eski sürrümün yükledim fakat değişen bir şey olmadı. hatta beta sürümünü de yükledim yine değişmedi

nasıl bakacağımı bilmiyorum

Asus modemin ana sayfasında yazması lazım diye hatırlıyorum

güvenli internet kapalı

wan ip yazıyor ana sayfada onu mu kastettiniz

Siz dsl internet mi kullanıyorsunuz?
Asus modemin arayüzüne girdiğinizde ilk açılan ekranda yazar. İnternet bağlantısının olup olmadığı da yazar

@ahmetmelih @Darkcrak Asus modemlerde hat değerlerini modem arayüzünden sistem günlüğü menüsü altında açılan DSL günlüğü başlığı altında görebiliriz. Çoğu modemin emülatör sayfaları vardır. Asus şu an sadece router arayüzünü bırakmış ama arayüz aynı. İncelemek isteseniz https://demoui.asus.com/TR/Main_LogStatus_Content.asp

1 Beğeni

Büyük ihtimalle crc nedeniyle modem sorun çıkarıyor. Hat değerlerinizi paylaşır iseniz @tsunami arkadaşımız müsait olduğunda size çözüm önerisinde bulunabilir veya yönlendirme yapabilir diye düşünüyorum

dsl günlüğü kısmından crc ve hat değerlerine ait görüntüyü atabilirseniz yardımcı olabiliriz.

1 Beğeni

Merhaba @bydd, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Siz konu için bize destek kaydı açtığınız zaman arkadaşlarım hizmetinizi ve hat detayınızı en ince ayrıntısına kadar takip ediyor ve size yardımcı olup sorunun çözümü için neler yapılması gerektiği konusunda bilgi veriyor.

İsterseniz bana özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletin. Ben size bu konuda sorun çözülene kadar arkadaşlarım ile birlikte yardımcı olmaya çalışayım.

1 Beğeni

internetin var olduğunu sorumda yazmıştım zaten modemde internet var görünüyor

eski bir sürümünü ükledikten sonra şimdi daha iyi oldu gibi yine de hat değerlerimi buraya bırakıyorum

tamamdır yazdım size özelden

Modemi kapatıp açmadan tekrar yavaşladığı Zaman hat değerlerinizi paylaşın bakalım birlikte

1 Beğeni

zayıflama değerlerin yüksek snr ayarını çok düşürmeden kullanmaya çalışın.

tamam hocam yavaşladığı zaman da paylaşayım

1 Beğeni

evet hep yüksekti maalesef ama yine de böyle sık sık kopma olmuyordu