İnternet Işığı Kırmızı Yanıyor

30/08/2023 tarihinde yaptığım İnternet başvurusuna istinaden ekipler 31/08/2023 Perşembe günü saat 09.20 sularında gelerek modemi bağladılar ve 1 saat içinde internet ışığının sabitleneceğini ve kullanıma hazır olacağını söylediler. Modemin ışığı sabitlendiğinde İnternet ışığı kırmızı yanıyordu ve TurkNet’le iletişime geçtiğimde Türk Telekom ekiplerinin gelip inceleme yapacağı söylendi. Problemin 48. saatine yaklaşıyorum ve halen gelen giden yok. Aradığımda Türk Telekom’dan görüş beklendiği söyleniyor. Online işlemlerdeki desteğe yazdığımda da stok cevaplar beni karşılıyor. Bana gelen arıza kaydı metninde 36 saat içinde sorunun saptanmış olacağını söylüyordu lakin ne gelen var ne giden. Bu sorunun çözülmesi için illa ki BTK’ya mı şikayette bulunmamız lazım?

Selamlar @sailanulendil, yerel sağlayıcı kaynaklı arıza nedeniyle 07.09 tarihine kadar hizmet veremeyeceği belirtildi. Ekipler arka planda süreci takip ediyor.