Akşam saatlerinde internet ışığı hiç yanmıyordu, sonra modemi kapatıp açtık düzeldi. Ancak az önce internet yine gitti, bir baktık internet ışığı kırmızı yanıyor. Bir süredir de böyle. Arıza kaydı oluşturacaktım. Ancak uygulamadan doğrulama kodu mesajı defalarca denememe rağmen gelmedi.
İnternet modemi kapatıp açınca geri geldi ancak hala uygulamaya girmek için gereken doğrulama sms’i gelmiyor.
modem modelini ve yazılım versiyonunu yazabilir misiniz?
TurkNet şikayet hatını ara işlem yapılsın numara paylaşayım bide not et lazım olur
Bireysel abone
TurkNet hızlı işlem hattı:
0(850) 288 80 80 — Şebeke içi ücretsiz
TurkNet satış ve başvuru takip hattı:
TurkNet çağrı merkezi:
TurkNet Fiber satış ve başvuru takip hattı:
TurkNet Fiber müşteri destek hattı:
0(850) 288 10 10 — Şebeke içi ücretsiz
@Gurkan94
Merhaba @Gurkan94, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Eğer sorununuz hala devam ediyorsa bana özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletir misiniz? Size bu konuda yardımcı olmaya ve destek vermeye çalışırım.
İki gündür takip ettiğim kadarı ile herhangi bir sorun ortaya çıkmadı. Teşekkürler.
1 Beğeni