İnternet hızım stabil değil

27 Mayısta TTnetten TurkNet’ e churn geçiş yaptım geçtiğimden beri sürekli hız yalpalanıyor. TTNET ’ in 24 ay taahhütle 50 mbps tarifesini kullandım 24 ayda toplasan internet 10 defa gitmiştir 5 tanesi elektrik kesintisi 5 tanesi de anlık gidip gelme. Arkadaş TurkNet ’ e 27 mayısta geçtik bir türlü sabit hız alamadık hadi dedim geçiş sürecidir bekleyeyim falan ama düzelmedi. Sürekli online oyun oynayan arkadaşlar bilir internet yalpalandığı zaman örneğin Pubg oynuyorsanız oyuna paket loss girer ağ geçikmesi alırsınız ve sizi oyundan atar oyun zevkiniz yalan olur bana da aynen böyle oluyor online oyun oynamak işkence haline geldi 30 dakika sorunsuz ondan sonra tak diye paket loss giriyor discord sesleri falan çortluyor sonra düzeliyor iyiyce sıkıldım bu durumdan.

Bu gün en sonunda dayanamayıp TurkNet online işlemlkerden destek kaydı açtım destek kaydında aynen aşağıdaki gibi yazıyor

Türk Telekom saha ekiplerine XXXXXXX numaralı arıza iş emrini ilettik. Saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecek ve çözüm için destek olacaktır.

Benim anlamadığım nokta 10 yıl boyunca diğer servis sağlayıcısında aynı bakır kablolar aynı iç tesisat aynı hattı kullandım Türk Telekom ekipleri gelip neyi değiştirecek ki ortada bozulan ne var ?

Apartmana Gİgafiber kutusu konuldu gigafiber hizmeti aktif olana kadar idare ederiz dedik ama oda yalan oldu galiba bir türlü 1000 lik hıza kavuşamadık. Oyunlardaki paket loss problemleri oyundan atma sorunları internet hızının stabil olmaması ve modemde 8 - 10 saat kullanımda oluşan 100-150 bin CRC hataları canıma tak ettirdi dayanamadım destek kaydı açtım.

Merhabalar, bakır kablolar zamanla oksitlenebiliyor ve yıpranabiliyor. Destek kayıt numaranızı buradan paylaşırsanız takibini birlikte yapalım. Ek olarak kutu binanıza ne kadar süre önce eklendi?

42 gün önce eklendi kutu binamıza
Tabi buyrun destek kayıt numaram bu ilginiz içinde teşekkürler.

Destek Numarası: 53222708

Gigafiber aktivasyonunun ay içerisinde tamamlanması bekleniyor. Kaydınız üzerinden arızanıza gereken müdahale sağlanacak.

1 Beğeni

Teşekkürler cevap için arızaya gerekli müdahaleyi TTNET sağladı galiba sabah 10.10 da aradılar onlarla konuştuktan 1 dakika sonra modemin ışıkları gitti geldi. Destek kaydı üzerinden durum güncellemesi yapılmamış daha

1 Beğeni

@alperenatici

Beni saat 10.10 gibi aradıklarını söylemiştim Türk Telekom saha ekiplerinin sanırım Türk Telekom saha ekipleri hala TurkNet ’ e bilgi vermemiş yapılan işlem hakkında.Destek kaydına bakan arkadaş haber bekliyorum Türk Telekom saha ekiplerinden dedi.

Belli saat diliminde SNR margin değerim anlık düşüp yükselmeye devam ediyor online oyun oynarken Paket loss kaybı yada ağ geçikmesi alıyorum oyundan atıyor.

şu SNR margin değerim sabit 12 ve yukarsında kalsa çok iyi olacak yahu hiç bir sıkıntı olmayacak inşallah Türk Telekom Saha ekipleri bu gün cevap verirde TurkNet SNR margin değerinin anlık düşüp yükselme sorunumu halleder.

Kaydınızı ben de takip ediyorum. Gereken işlemin sağlanacağından endişeniz olmasın :innocent:

1 Beğeni

Donanımhabere de yazmıştım daha önce oradaki TurkNet yetkilisi olan arkadaşta sormuş son durumu ona anlattım sana da anlatayım son gelişmeyi hocam.

Açtığım destek kaydını destek kaydına bakan arkadaş kafasına göre kapatmış internet stabil problem yok ancak şöyle bir sıkıntı var ben destek kaydına da yazmışım bunu zaten . Arkadaşlarımla Online oyun oynarken anlık Packet Loss almaya devam ediyorum bu packet lossların geldiği vaktin bir süresi yok bazen 1 saat oynadıktan sonra geliyor bazen 2 saat oynadıktan sonra bazen 15 dakika oynadıktan sonra bunuda belirteyim bu packet loss geldikten sonra oyunda 10-15 saniye donma takılma oluyor daha sonra ağ geçikmesi verip oyundan atıyor beni şuan tek sıkıntı bu.

Ayrıca daha öncede belirtmiştim zaten yaşadığım apartmana TurkNet Gigafiber kutusu koydu bir türlü aktif olmadığı için böyle sürünüyoruz umutlarımda bitmeye başladı artık ne yalan söyleyeyim salladılar mı bizi naptılar.

Neyse tekrardan sana ve DH forumdaki yetkili arkadaşa teşekkürler.

@alperenatici

Onay vermedi iseniz. Kaydın belli bir abone yanıt süresi var sizden dönüş almadı ise otomatik kapanmıştır

Yanıt ve onay verilmeyen kayıtlar 48 saat içerisinde kapanır. GigaFiber aktivasyonunuzu da yakından takip ettiğimi bilmenizi isterim.

1 Beğeni

Problem çözüldümü diyordu destek kaydında çözülmediği için online oyunlarda packet loss ağ geçikmesi sorunu devam ettiği için bende hiç bir kutuya tıklamadım bu gün tekrar aradı yetkili arkadaş sağolsun ev çok kalabalıktı telefonu açtım ancak konuşmak için müsait değildim 10 dakika sonra aramasını söyledim ayrıca burda yazdıklarımı destek kaydına da detaylıca yazdım telefondan anlatmak zor olur diye :slight_smile:

1 Beğeni

Sağol hocam keşke proje ekipleri de sizler gibi müşteriyi yakından takip edip ilgilense hızlıca aktif etse gigafiberi ama nerde bekle babam bekle :grin: