İnternet hızım düşük teknik bilgilere baktığım zaman
Devre Numarası
8829328215
Durum
Kullanıcı 3 saat 15 dakika ONLINE
Fiziksel Durum (VAE)
KAPALI
Santral
OSTİM-19
Ip Adresi
100.85.13.112
Modem Buluşma
Modem Buluşmuyor - VDSL
İndirme Hızı
-
Yükleme Hızı
-
diyor fakat internetim çok düşük bir hızda bağlı. yani internet var bağlı değilsem nasıl internetim olabiliyor.
atlak bağlantı nedir? benimle ne alakası olabilir türk telekom sürekli sorunu bana atıyor atlak bağlantım varmış. evden oturup santral e mi müdahale etmemi bekliyorlar.
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 06-11-2020 19:11:08
Görev : ISLAH
Görev Bildirim Zamanı : 07-11-2020 21:31:00
Arıza ID :2020110600078289024
Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
İş Emri ID : 2020110700181382549
İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
============================================================================
ADSL Training Status: Showtime
Mode: ADSL2+
Traffic Type: ATM Mode
Link Uptime: 0 day: 0 hour: 6 minutes
ADSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 0.807 Mbps 8.223 Mbps
Actual Net Data Rate: 0.799 Mbps 8.191 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 20.6 dB 23.1 dB
Actual Delay: 0 ms 0 ms
Transmit Power: 12.4 dBm 19.9 dBm
Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
Total Attenuation: 5.1 dB 10.5 dB
Not olarak ekledim 5 gündür bekliyorum
Ek olarak yeni modem aldım. Sonrasında iç tesisat a cat6 kablo ile değiştirdim her ikiside çözüm olmadı.
TurkNet tarafından robot otomatik mesaj dışında birşey gelmiyor arıza kaydım sürekli açık beklemekte.
Farklı yapmamı önerebileceğiniz birşeyler varmı? Teşekkürler şimdiden.