İnternet hızım düşük 📢

Arkadaşlar teknik birimden biriyle nasıl konuşabilirim destek kaydında not ekleme limiti doldu ve yenı destek kaydı açılamıyor şuan var diye

Destek kaydınız çözüldükten sonra tekrar kayıt açabilirsiniz

:smiley: :smiley: çözülmüyor ki tekrar açıpğ yazayım

Çözülmeyen sorun nedir?

35 mb internet kullanıeken şimdi altyapımın 16 kaldırdığını adal olduğunu söylüyorlar ama 16 hızda alamıyorum adal de 9 mb veriyor

Online işlem merkezi üzerinden teknik bilgiler kısmının ekran görüntüsünü paylaşır mısınız? Daha öncesinde 35 mbps mi kullandınız TurkNet i?

1 Beğeni

Evet aylarca hemde 3 aydır berbat altyapı düşürüldü bişey diyorlar diyorum giidn şikayet edin tt yi btk ya arıyorum btkayı diyolar bana TurkNet şikayet edecek takmıyorlar beni bide faturayı bile düşürmediler

Yani siz VDSL hizmet alırken ve sorun yaşamaz iken şimdi birden bire internet kesildi ve adsl olarak mı bağlandı diyorsunuz?

Hayır şöyle ben vdsl 35 alıyordum ondan sonra kesti tekrar dal yandı ve hız 22 nin üzerine çıkmadı sonra kopmalar başladı ve aradım 2 ay beklettiler iç tesisat falan yalanı donra baktılar karşımızda ■■■■■ yok doruyu dediler sizin hat adsl kaldırıyor 16 mb kaldırıyor dediler tamam lanet olsun onu bağlayın dedim şimdide 9 mb geliyor 16 mb hatta

Apartmanda oturuyor iseniz karşı veya üst dairenin, müstakil ev ise sağınızda ve solunuzda ki binaların altyapı sorgusunu extranet sitesi üzerinden yapar mısınız?

1 Beğeni

onları hemen kontrol ettim eskıden hep 35 mb paketi çıkardı şimdi 16 çıkıyor ztn ordan anladım altyapı kapasıtem dusmuş evet bunun sorumlusu yoğunluğu bahane eden türk telekom ama ben senın musterınsem benım hakkımı savunması gerek diye dusunuyorum ama yardımcı olmadılar btk ya defalarca yazdım aradım onlar da aynı şeyi söyleyip durdular TurkNet bıze sıkayet edecek diye , ama en çok koyan yanıda ■■■■■ sanıp 2 ay kandırdılar iç tesısat yalanıyla kendı adamları geldıler baktılar sorun yook yoook diyolar hala ıç tesısat tabı şimdi anladılar ınanamadığımı daha söylemıyorlar

Hattınız sağlıklı buluşmamaya başladığı için Telekom düşürmüş olabilir. Bu durumda TurkNet in de yapabileceği çok bir şey olduğunu sanmıyorum. Örneğin benim bir ev alt tarafında ki adreste sorgu sonucu 65 çıkıyordu. Adım gibi eminim ki o adrese internet bağlantısı olsaydı 65 i ancak rüyasında görürdü. Geçenlerde DSL kesintisi oldu hat değerleri karıştı. Sanırım yeni aboneler geldi. Sorun giderildikten sonra yine aşağıda ki evin adresini sorgu yaptım benim evin sorgu sonucu ile aynı çıktı. Yani 40 Mbps. Verilebilirlik önemli. Sizde de benzeri bir durum söz konusu olmuş olabilir

Dediğim gibi ben bu hızı alıyordum ztn beni iç tesisat yalanıyla kandırmalarına üxülüyorum ■■■■■ mı var karşılarında tt ekibi kendi ağzıyla dedi hızlar düşürüldü yopunluktan dolayı yürknet 2 ay dora bana bunu dedi bende o kızgınlıkla fatura falan ödemedim 187 lira borç oldu şuan düşmüyorlar bile TurkNet bitmiş baya

TurkNet ortak altyapıdan hizmet veriyor ise size telekomdan aldığı bilgiyi aynen aktarır. Telekom doğru cümleler kullanıp sebebini açıkladı ama TurkNet buna rağmen size farklı şekilde aktarım yaptı ise bu şirketin şeffaflık politikasını zedeler. (Ben sanmıyorum) Telekom acıkan tüm kayıtlara neredeyse TT kaynaklı sorun yok cevabını veriyor ve teyit için tekrar TurkNet e aktarıyor TurkNet abonenin değerlerine bakıyor sorunun devam ettiğini görüp tekrar Telekom a bildiriyor bu süreç içinde olan aboneye oluyor…:grinning::persevere: