İnternet hızım düştü ve Hat değerlerimi kontrol ettirmek istiyorum

Bundan bir ay önce 75mbit internet kullanıyordum ama bir gün internetimde kopmalar ve hız kaybı yaşamaya başladım ve TurkNet destek ekibine yazdım Turk Telekom ekiplerini evime yönlendirdiler Türk Telekom çalışanı bana binaya gelen bir hatta sıkıntı olmadığını ve daireye gelen tesisatı elektrik


çiye göstermemi istedi elektrikçiyi çağırdık ve o da kontrole etti ankstreden hat değerlerini bir sıkıntı olmadığı söyledi bende TurkNet çalışanlarına geri dönüş sağladım ve bana dedikleri sadece olabilir böyle şeyler port doluluğu falan filan aşırı saçma çünkü bizim sitemizdeki A blok binası 85mbit internet kullanıyor aramızda 4-5 metre var Turk Telekom ekiplerinin yeniden yönlendirilmesini istediğimde bot ile otomatik cevap atıp geçiştiriyorlar diğer firmalar ile altayapı sorguladığımda adresimde hala 65-75 mbit arası internet alabildiğimi görebiliyorum sadece nedense TurkNet bunu 30mbit olarak gösteriyor hayatımda bu kadar saçma bir şey görmedim alta modem xdsl değerlerimi bırakıyorum burası son çarem eğer burada da bir çözüm bulamazsam başka firmaya geçiş yapmayı planlıyorum

NOT: Sorunun portta olduğunu düşünüyorum TurkNet ekipleri buna müdahale edemiyor biliyorum ama en azından sorun ondaysa değişmesi için yardım etmesini beklerdim

Merhaba, @mertcelebi hat değerlerine baktığımda dsl kablonuzu kontrol etmeniz gerekiyor.

Attenuation(hat zayıflaması) 29 DB çok fazla kablonda bozulma var.

Yaşadığınız problem ile ilgili destek kaydınız yoksa, hemen online işlem merkezi Online İşlemler - TurkNet üzerinden destek kaydı oluşturunuz. TurkNet size kaydınız üzerinden bilgi versin destek numarasını verirseniz yetkili arkadaşlarım baksın

dsl kablosunu değiştirdim ama değerler yine aynı daireye gelen kabloda bir problem olduğunu düşünüyorum ama sizin internet sitenizden altyapı sorgulama yaptığımda benimle aynı blokta oturan komuşlarında 25mbit internet alabildiğini gördüm sorun binanın ankastre kutusunda olabilir mi çünkü her daireye ayrı ayrı kablolar gidiyor sonuçta hepsinin bozulacak hali yok

Ankastreden kısa kabloyla modemi bağlayıp yine değerlere bakabilirsin.

Turk Telekom ekipleri geldiğinde bir sorun yok diyip bina hattını elektrikçiye kontrol ettirmemizi istemişlerdi ama tüm binanın kablosunda mı sorun var anlamadım

Selamlar @mertcelebi, kaydınız üzerinden tavsiyelerin iletildiğini ve çeşitli testler istendiğini görüyorum. Bu testleri iletmediğiniz için kaydınız otomatik olarak kapatıldı. Probleminiz devam ediyor ise yeni bir kayıt oluşturup testleri kayıt içerisinden iletebilirsiniz :raised_back_of_hand:

Atmama sebebim oradan hiç bir sonuca varamamdan dolayı en son burayı buldum ve buradan çözüm bulmaya çalışıyorum