2 Gün önce alt yapı geliştirmesi nedeniye internetimiz kesildi geldiğinde 2 mbps zor alıyoruz ping 140’dan aşağı inmiyor eskiden 30 mbps alıyorduk ping 20 yi geçmezdi destek kaydı açıyoruz bakan yok ilgilenirseniz sevinirim yoksa iptal sürecine başlayacağım 1678045
Destek kaydına dönmelerini bekleyiniz. İptal için TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinde ne yapmanız gerektiği yazıyor.
destek kaydına döndüler alt yapıda bi sorun tespit edemedik diyorlar tekrar bakmaları için bilgi verdim diyolar kaç gü sürer bu 3 gündür ping var oyun oynayamıyom download desen 2 den yukarı çıkmıyo upload normal ama
Şu an internetiniz var mı? Modem arayüzünden hat değerlerinizi paylaşır mısınız?
bu da hız değerleri
Modeme ulaşan değerlerde sorun görünmüyor bu hız testi kablolu mu kablosuz mu? Ve şu an bulunuduğunuz il izmit mi?
İzmit değil Kırıkkale’de oturuyorum otomatik bu çıkıyor diğer sitelerde de aynı değerler çıkıyor
Nperf üzerinden kablolu test yapar mısınız mümkünse.
Turknetin kendi speed testinde de aynı değerler çıkıyor ping hiç düşmüyor 4-5 gün önce 29 mbps aldıyordum ping 20 lerdeydi alt yapı çalışması için internrt gitti geldiğinde bu haldeydi
Hemen yapıp atıyorum
Modeme ulaşan değerlerde bir sorun yok. Pc üzerinden ağ ayarlarına bakın dns adresini otomatik olarak seçin. Nperf üzerinden test yaparsanız direkt TurkNet sunucusunu seçmesi gerekiyor.
ne yapmam gerek yardımcı olurmusunuz rica etsem
arıza sorgula dediğimde kopma sorunu olduğunu tespit ettik diyor acaba bundan kaynaklı olabilir mi
Eğer modemi bir kaç defa açıp kapattınız ise bundan dolayı demiş olabilir.
Bilgisayarda komut istemcisi yardımı ile işlemleri yapar mısınız.
Başlat / Çalıştır deyip alana cmd yazıyoruz. Ms Dos komut istemi çalışıyor. Komut ekranında sırasıyla aşağıdakileri yazıp Enter (Return) deyin.
1 - ipconfig /flushdns
2 - ipconfig /release
3 - ipconfig /renew
4 - exit
Evet açıp kapamıştım şimdi dediklerinizi yapicam
21 saat beklemem lazımmış yeni hesap açıp geldim dedikleriniz yaptım şimdi ne yapayim