Online işlemler üzerinden kayıt açtırdım ve bölgeye teknik ekipten personeller göndereceklerini söylediler ancak buna gerek olacağını düşünmüyorum.Online işlemlerden açtığım konuya yazdığım içerik mesajını direkt olarak buraya kopyalıyorum:
Merhabalar 100 Mbps download ve 8 Mbps upload paketini kullanıyorum ve TurkNet internetimin 2 gün önce bağlantısı yapıldı ve o gün hız testi yaptığımda 95-98 Mbps arasında Download ve 7.5-7.8 Mbps upload aldığımı gördüm ve herhangi bir sorun yaşamadım. Dün akşam üzeri tekrar hız testi yaptığımda download hızım 16-17 Mbps arası değişmekteydi. Modem arayüzünden hızımı kontrol ettiğimde 20 Mbps maksimum hız gözüküyordu. Ve tekrardan daha sonra hız testi yaptım ve sonuç değişmedi. Şimdi modem arayüzü ve sizin sisteminizden hızımı kontrol ettiğimde 33 Mbps olarak görüyorum. İnternet üzerinden araştırdım ve Turketin kendisine ait YAPA VDSL altyapısını kullanabildiğini ve bu altyapı ile ilk gün kullandığım gibi 100 Mbps hıza erişebildiğim öğrendim. Ben daha önceden Türk Telekomun 35 Mbps paketini kullanıyordum ve bu hız bana yetmediği için TurkNet 'e geçiş yaptım. İşim internet üzeriden olduğu için download ve upload hızının yüksek ping(gecikme) değerimin ise düşük olması gerekiyor.Teşekkürler.
Daha sonra benimle telefon üzerinden görüşme yapıldı ve teknik destek ekibi bununla ilgili adresi kontrole geleceklerini söylediler. Ancak benim bulunduğum konumda herhangi bir altyapı sorunum yok. Bana bağlantının yapıldığı ilk gün 98 Mbps ye kadar hız sunabildiniz ve ben memnun kaldım. Daha sonradan hızım çok düştü. Bulunduğum konumda YAPA vdsl kullanabilirim ve modemimde bunu destekliyor. Eğer desteklemeseydi veya altyapımda herhangi bir sorun olsaydı siz bana bağlantının yapıldığı gün o hızı veremezdiniz zaten. Benim işim internet üzerinden ve işlerimi halledebilmek için internetimin hızlı olması gerekli. Teknik destek ekibinin adresime gelip kontrol yapmasına gerek olacağını düşünmüyorum çünkü hattımda herhangi bir sorun olsaydı ilk gün o hıza erişmezdim. Ekte gönderceğim fotoğraf ile VAE hizmetim açık olarak gözüküyor. Eğer ben YAPA VDSL hizmetinizi kullanabilirsem hızım ilk gün kullandığım gibi 100 Mbps olacak ve benim sorunum düzelecek. Bunun için teknik destek ekibinin kontrolünü ve daha sonra ki işleri beklemek zorunda mıyım? Siz sisteminizden benim altyapımı VAE ’ den direkt olarak YAPA VDSL e çevirebilme şansınız yok mu? Cevabınızı bekliyorum. Teşekkürler.