Eylül ayından beri mahallemizde bitmek bilmeyen bir TürkTelekom kaynaklı arıza var. Kesinlikle 1.5 ayda bir internet en az 1 hafta gidiyor ardından şansıylıysak 1 hafta içinde geri geliyor.Yaklaşık 2 aydır internette hem kablolu hem kablosuz sık sık kopma (dsl kesintisi) yaşıyorum. Bu arızalarla birlikte başladı bu problem de. Aynı kopma vakitlerinde normalde yaklaşık sabit 75mbps download aldığım internet 50mbpse kadar düştü. Destek talebimde ise bu konunun modemle ilgili olduğunu söyleyip konunun üstünü kapadılar. Modem arayüzüne girip baktığımda hat zayıflamamım çok yüksek olduğunu ve bu sorunun da ne yaklaşık 4 senedir kullandığım modemimle ne de benimle bir alakası olmadığını farkettim. Günümüze geldiğimizde ise download hızım 25mbpse kadar düşmüş bulunmakta. Açtığım destek talebine ise hala daha dönüş sağlanmadı. Bir an önce eski (50mbps değil aldığım ve alabildiğim 75mbps) hızı tekrardan almak ve bir daha bunlarla uğraşmamak istiyorum. Destek talebimin numarası 83888841.
Merhaba, kaydınızı kontrol ettik. Yaşadığınız deneyim için üzgünüz. Sürecinizin saha ekiplerine iletilmiş olduğu bilgisini görüntülüyoruz ve hızlandırılması için gerekli aksiyonu alıyoruz. Sürecinizdeki gelişmeler ile ilgili mümkün olan en kısa süre içerisinde destek kaydınız üzerinden sizinle iletişime geçeceğiz.
1 Beğeni