Yaklaşık 1 hafta önce TurkNet abonesi oldum. Sonrasında gerekli olan modem ayarları ve kurulumu gerçekleştirdim. Artık interneti kullanmaya hazırdım . Fakat internet hızında dalgalanma ve kesintiler olduğunu gördüm. Ayrıca Valorant’ ta pingimin sabit durmadığını 1000 mslere kadar çıktığını tespit ettim. İnternet kablosuyla denememe rağmen pingin yine sürekli dalgalandığını gördüm.
Online işlemlere girdim ve böyle bir uyarıyla karşılaştım. TurkNet Müşteri Hizmetlerini aradım ama hiçbir sonuca ulaşamadım çünkü beni robota bağlayıp robotun online işlemlerdeki yazıyı okumasıyla karşılaştım. Türk Telekomu aradım ve böyle bir sorunun olmadığını söylediler. Lütfen yardım edin.
Turktelekom, TurkNet’e arıza bildirimi yapıyor veya çalışma vb. TurkNet’de size bildirim sağlıyor kısacası. TurkTelekom’un ne dediğini pek dikkate almayın siz. TurkNet kafasına göre size arıza için uyarı metni çıkarmaz yani. TurkNet’in GigaFiber dışın da şuan için sesli destek kanalı yok. Online İşlemler - TurkNet üzerin den destek kaydı açarak konu hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.
Şöyle oluyor olabilir. Burda arıza yoktur ama. Senin bağlı olduğun santral merkezinde arıza vardır. Onun bilgisini sana vermez. Herkes kendi servis sağlayıcısı bu durumu açıklar.
Modeminizin marka modeli nedir ?
VDSL desteği var mıdır ?
İnternet geliyor gözüküyor. Muhtemelen IP alamıyorsunuz. Farklı bir modemle test edebilir misiniz ?
Fabrika ayarlarına dönüp sıfırdan kurulum yapmanızı tavsiye ederim.
Geç cevap verdiğim için kusura bakmayın. Modeminiz VDSL destekliyor fakat internet almasına rağmen muhtemelen cihazlara IP vermiyor. Modem üzerinden cihazlara statik IP vererek deneyebilirsiniz. Diğer bir seçenekte farklı bir modemle kurulumunu yaptıktan sonra test edebilirsiniz.
OİM’de teknik bilgilerde devre numarası ve IP’nizi göstermeden ss atabilir misiniz ?