Haftalar sonra bu sabah sonunda Türktelekom’dan kurtulduğuma ve TurkNet abonesi oldum diye tam sevindim dedim ki hevesim kursağımda kaldı.
Sabah artık TurkNet abonesi olduğuma dair bir kaç adet SMS geldi. Sonrasında gerekli olan modem ayarları ve kurulumu gerçekleştirdim. Tam artık internete girmeye hazırım dedim. Tarayıcı da “internet bağlantısı yok” dönütü aldım. Sonrasında bilgisayarımın önbelleğini temizledim. Ağ ayarlarımı ve bağlantımı kontrol ettim. Tekrar denedim fakat sonuç aynı.
TurkNet’in uygulamasına giriş yaptım. Oradan arıza kaydı oluşturup teknik destek almak istedim. Ama oradan da bir sonuç çıkmadı. Evde herkesin internete acil olarak ihtiyacı var. Çünkü evde 2 öğretmen ve 2 öğrenci yaşıyoruz. Derslerimiz online olarak veriliyor. Ve saat 14’te babamın dersi var. Bir an önce yardım istiyoruz. !
Aslında muhatapsızlık söz konusu değil. Biz burdayız ve bizimle iletişim kurabiliyorsunuz. Biz de bize ilettiklerinizi destek ekipleriyle görüşüp, onlardan cevap bekliyoruz. Bununla beraber TurkNet Online İşlem Merkezi ve IVR dan da hizmetinizle ilgili güncel durumları takip edebilirsiniz.
Bu arada arkadaşlarım sizi 13.46’dan önce aramışlar (çünkü bana mail 13.46’da gelmiş) fakat telefonunuz meşgulmüş. Tekrar arayacaklar.
İyi niyetimize inanmanızı isterim ki, siz de dahil sorun yaşayan tüm müşterilerimizin sorunlarını en hızlı ve kolay şekilde çözmeye çabalıyoruz.
Arkadaşlar bizi 13:46’dan sonra aradılar fakat açamadım telefonu. Az önce iletişim kurduk. Saha ekibi yollayacaklarını söylediler. Ama saha ekiplerinin ne zaman geleceklerini belirtmediler. Sadece sürecin 24 saat süreceğini belirttiler.
İyi niyetinize güveniyorum ve her kullanıcının temenni ettiği gibi; bu sürecin kısa bir zamanda sona etmesini diliyorum
Cevabınız için de teşekkür ederim.