Merhaba,
Bundan 3 veya 4 ay önce bu sorunu yaşamıştım. Tekrardan bugün devam etmeye başladı.
Şu anda internetim mevcut değil, kablom ve modemim güncel. Destek kaydı haricinde yapabileceğim ve önerebileceğiniz bir işlem var mı?
Online işlem merkezi üzerinden teknik destek kısmından arıza sorgularma yaptığınız zaman DSL ışığı yanmıyor şeklinde uyarı çıkıyor ise kaydı açıp devam edin. Ayrıca modemin arayüzünden hat bilgilerini kontrol edin.
Sorun Türk Telekom kaynaklı bir arızaymış. TurkNet ile iletişime geçsem, yapa için başvuru yapabiliyor muyum? Veya bu tür başvurular yapılmıyor mu?
Bu konu hakkında bilginiz var mı?
Bildiğim kadarıyla bu tür başvurular yapılamıyor.
Selamlar, yaşanılan arıza TT tarafındaysa onların işlem gerçekleştirip sorunu gidermesini beklemeniz gerekiyor. Bu işlemi TurkNet olarak çalışan arkadaşlar takip ediyor ve en kısa süre içerisinde sorunu gidermeye çalışıyorlar.
YAPA için ise bir başvuru yapmanıza gerek yok. Eğer bulunduğunuz bölgede bağlı olduğunuz santral dolabında YAPA varsa sistem sizi otomatik olarak algılar ve geçiş işlemlerine başlanır.
Siz açık olan kaydınızı takip edin. Size oradan net bilgiler paylaşırlar.
Türk Telekomun sorunlarından bıktım, talep üzerinden bilgi bekliyorum. TurkNet’ten memnunum ama Türk Telekom araya girince iş değişiyor, Türk Telekom’da 8mbs alamazken TurkNet sayesinde 35Mbps alabiliyorum, 35-33 geliyor.
Umarın kısa sürede yaşadığınız bu TT arızası çözülür ve eski hızlarınızla bağlantı gerçekleştirebilirsiniz.
merhabalar benim ciddi bi problemim var yardımcı olabilcek birisini sanirim bakabilir miisiniz lutfen(ozel mesaj atamıyorum)