Geçtiğimiz perşembe gününden bu yana internetim yok arıza kaydı açıldı pazargünü türk telekom yetkilisi geldi kofradan yeni port açtı fakat kabloyu bağlamadan gitti bu yetkililerden arandım ve cumartesi gününe randevu istediler böyle işmi olur anlamadım gitti
Şimdi başka operatörleri araştırıyorum en kısa sürede turknetten çıkacam
Evet oluşturdum pazar günü türk telekom geldi evin duvarında ki kofraya port açtı kabloyu bağlamadan gitti hangi operatöre bağlıysanız o bağşacak dedi bugün arandım ve cumartesi gününe randevu istediler bu kadar çok zor mu o kabloyu bağlamak anlamadım gitti
Benimle özelden destek numaranızı ve müşteri numaranızı paylaşır mısınız?
Lütfen bana ulaşın özelden sizlere teknik destek verim
1 Beğeni
48918697 -2243663907
Destek no :48918697 - müşteri no: 2243663907
Arka planda ilgili birime aktardım kontrol edilerek tarafınıza dönüş sağlanıcaktır.
Hiç bir şekilde dönüş alamadık malesef