İnternet bağlantım sürekli kopuyor

Daha önce de aynı sorunu birkaç kere daha yaşamıştım. Gereksiz yere modemi değiştirdim bu yüzden. Yine yaşanmaya başladı. Telekom ekipleri kontrol etti ve düzeldi diye telefonla aranıp bilgi veriliyor ama değişen bir durum yok.

Modem arayüzünden hat değerlerinizi paylaşır mısınız mümkünse.

Selamlar @gkhn, dağıtım kutunuzda üçüncü şahıs kaynaklı bir hasar sorunu yaşanıyor. Yerel sağlayıcı ekipleri problemin 13/01/2024 - 23.59 tarihine kadar çözüleceğini belirttiğini görüyorum. Bununla beraber bağlantı sorunlarınızın son bulmasını bekliyorum.

Umarım çözülür. Hala kesiliyor çünkü.

Ekran görüntüsü 2024-01-12 184044

1 Beğeni

Bugün itibariyle sorunum hala devam ediyor. Hatta artık her 10 dakikada bir kesiliyor.

Yerel sağlayıcının arıza çözüm tarihi olarak 28/01/2024 tarihini paylaştığını görüyorum. Bu süre zarfında kopma ve benzeri bağlantı sorunları yaşayabilirsiniz. Arızanız giderildiğinde bağlantınız normalleşecektir.

Hala kesiliyor. Bu süreçte sadece 2 gün kesilmediği oldu. Ama geri kalan günler yine aynı kesintileri yaşadım.

Selamlar, probleminiz devam ediyor ise tekrar kayıt oluşturmanızı rica edeceğim.

Arıza kaydı bırakırken üstte bu yazı çıktı. Sistem arıza kaydı bırakmama izin vermiyor.
12 Şubata kadar beklemem gerekiyormuş. 20 günlük sürede nasıl çözülemiyor anlamadım.
Bu süreçte faturamda indirim isteme hakkım oluşuyor mu?
Ayrıca faturamı 1 yıl sabitlemeyi planlıyordum. İyi ki yaptırmamışım.

Genel arıza durumu yaşıyorsunuz. Süreci hızlandırmak adına X (Twitter) üzerinden kendiniz ve aynı lokasyonda TT abonesi olan arkadaşlarınız veya komşularınız TT destek hesabına altyapı ile ilgili genel arıza durumu olduğunu belirtin. Yüksek ihtimalle size telefon ile dönüş yapacaktır TT sosyal medya ekibi. Durumu detaylıca anlatın size verilen tarih bilgisini lokasyonu vs iletin. Hizmet aldığınız sağlayıcının genel arıza durumunda ellerinin kollarının bağlı olduğunu sürecin nasıl işlemesi gerektiğini bildiğinizi iletin. Onlar bu aşamadan sonra bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğü ile iletişime geçip saha ekiplerinden detaylı bilgiyi alıp size tekrar dönüş yapabilir veya süreci hızlandırabilirler. Umarım arızanız kısa sürede çözülür. :pray:

2 şubat ile 14 şubat arasında kesinti yaşamayınca düzeldi dedim ama arıza yine başladı. Arıza kaydı bırakmak istediğimde 27 şubata kadar arızanın devam edeceğini söylüyor. 8 ocaktan beri sorunum çözülmedi. Beklediğim süreçte de, arızanın çözülmesi ile ilgili bir şey yapıldığını düşünmüyorum. 45 gündür sorunun çözülmemesinin teknik hiçbir açıklaması yok. TurkNet’in arızanın çözülmesi ile ilgili tarih vermekten ve vermediği hizmetin faturasını kesmekten başka hiçbir fonksiyonu yok. Tam bir fiyasko.

Genel arıza durumunda altyapı sağlayıcısının verdiği tarihler size aktarılır. Fatura konusunda da arıza bittikten sonra kayıt açarak kullanmadığıniz günlerin indirimini talep edebilirsiniz.

Tekrar selamlar @gkhn, genel arıza durumlarında bağlantı sorunları yaşamanız olağandır. Bu süre zarfında kullanamadığınız günlerin tutarı faturanıza yansıtılmaz. Bir sorun yaşarsanız arıza süreci tamamlandığında fatura destek kaydı oluşturabilirsiniz.

24 Mart itibariyle sorunum hala devam ediyor. Müşteri hizmetlerini aradığımda kopma yaşadığım da görünmüyormuş. Artık diyecek lafım kalmadı. Sorunumun çözümü konusunda 1 milim ilerleme sağlanmadı. Ancak bu kadar berbat bir müşteri memnuniyeti sağlanabilirdi.