Bir kaç saat önce internet bağlantım kesildi. Müşteri hizmetleri otomatik bir şekilde “bölgenizde teknik arıza var” diyor, uygulama üzerinden de bu şekilde hata alıyorum. Sorunu nasıl çözebilirim ?
Beklemek dışında yapabileceğiniz birşey yok.
Şirketlerimiz ödeme alırken beklemiyor ama. İş sorun çözmeye gelince biz neden beklemek zorundayız ? Veya beklediğim süre içerisinde alamadığım hizmet faturamdan düşecek mi ?
Selamlar @ulsyndm, genel arızalar yerel sağlayıcı kontrolündedir. Arızanızın boyutuna ve çalışmanın seyrine bağlı olarak arızanız çözümlenecek. Bu arızalara müdahale yetkisi yerel sağlayıcıdadır. Arıza süreci boyunca kullanamadığınız günlerin tutarı faturanıza yansıtılmaz.