İnternet arıza


Merhaba, ben Serhat S.

Saha ekiplerimizden aldığımız bilgiye ve yaptığımız kontrollere göre arıza sizin sorumluluğunuz olan noktalardan kaynaklanıyor. Bunun için bina girişindeki ankastre kutusundan itibaren daire içerisindeki kabloları, cihazları, bağlantı noktalarını kontrol edilmesi gerekiyor. Biz bu kontrol için özel bir ekip yönlendirdik. Tüm bu noktaları kontrol ederek, arızanın giderilmesi için gerekli işlemleri yapar. Cihaz arızası, ekstra kablo ihtiyacı gibi durumlarda ekstra ücretler çıkabilir. Gelen ekibimiz bunun bilgisini mutlaka sizinle paylaşır.

İyi günler dileriz. bu iş en hızlı nasıl çözülür bugün 5.gün

Bölgenize aktif T kabinlerden geldi mi?

Evet Hakan hocam o kabinin aktivasyon sürecinde binadaki herkesin interneti 3.4 saat gitti benimki ile birlikte şuan herkes aktif olarak kullanıyor ama benimki gelmedi bir türlü de anlatamadım derdimi TurkNet 'e

Yol uzadığı için DSL sinyali ulaşmıyor olabilir VAE geçiş talep edin.

1 Beğeni

Bunu da yaptım 10 gün dediler bugün 5yada6. Gün