İnternet Aktivasyon

Merhaba,

Modemim bağlanalı 1 günden fazla zaman geçti ama henüz internetim gelmedi. Modemin ip almadığını belirttiler Twitter destekten.

İnternet ayarlarına girdiğimde kullanıcı adını

(id)data@TurkNet görmek yerine 1(id)data@TurkNet olarak görüyorum. Bu kısım doğru mu acaba. Herhangi bir şey yapmadım fiber modem ayarları otomatik alıyor sanırım. Yardım edebilir misiniz?

Merhaba,
GPON cihazından ethernet aracılığıyla modeminize bağlıysanız, modem ayarları üzerinden işlem modunu DSL değil de WAN/Router Mod olarak ayarlamayı denediniz mi?

Edit: GPON üzerinden gelen kablonun modem arkasındaki wan girişine bağlı olduğunu da lütfen teyit edin.

Merhaba ethernet bağlantılarında sorun yok modemde wan İnternet vs ışıkların mavi yandığını görüyorum.

Söylediğiniz ayar hangi menüde bulamadım

Modeminizin marka ve modelini yazarsanız bulmaya çalışırım. Gelişmiş ayalarda bir yerlerde oluyor genellikle biraz kurcalarsanız bulabilirsiniz.

Tplink c5v archer ac 1200, teşekkür ederim.

Modeminizde dsl modu olmadığını görüyorum. Yani anlattıklarım işinize yaramayacak :slightly_smiling_face: vaktinizi aldım kusura bakmayın.

Sorun değil, yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ederim. TurkNet tarafında destek bulmak mümkün değil gibi adamlar daha İnterneti açarken bu kadar gerdi beni. Kullanırken neler olacak Allah bilir. En iyisi bu üyeliği iptal etmek gibi

Kullanıcı adı ve şifrenizi TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi’de gözüktüğü gibi ayarlayın. Ayrıca modem ve gpon’un hangi ışıkları yanıyor fotoğraf ekleyebilir misiniz hocam?

1 Beğeni

Merhaba @serkansacma, müşteri numaranızı bana özel mesaj üzerinden iletir misiniz? Ben size aktivasyon işlemlerinizde elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışacağım.

Hocam çok teşekkür ederim ayarları dediğiniz gibi yapınca geldi. 2 gündür bu soruyu soruyorum bir tane kişi de çıkıp da cevap vermedi. Kurulum yapan adama özellikle 10 kez sordum buradan emin misin diye, şaka gibi olay ya

1 Beğeni

*** kullanıcı adım, gelen İnternet 10mb. Ben 100 aldım sanıyodum :sweat_smile:

1 Beğeni

Ben konuyu arkadaşlarıma döndüm. Onlar incelesinler. Size net bir geri dönüş yapacaklardır. Biraz beklemenizi rica ederim.

Geçmiş olsun hocam maalesef sorunu tam dinlemeden hazır cümlelerle otomatik cevap verebiliyorlar. Sorununuzun çözülmesine sevindim. Hız sorunu için de modemi resetleyip tekrar kurulum yapmayı deneyin bakalım. Bir de testi kablolu yaparsanız daha iyi olur.

Farklı bir siteden test yapabilir misiniz ?

Wifi’da 5 GHz mi bağlı 2.4 GHz mi bağlı ?

Kablo üzerinden hız testi yapıyorum hocam, başvuruyu oluşturan personel hız seçeneğini yanlış işaretlemiş. Şu anda konuyla ilgili teknik ekipten bir arkadaş yardımcı olacak, ondan cevap bekliyorum.

1 Beğeni

Tamamdır o zaman. Hız profiliniz yanlış. Teknik ekipler en kısa sürede yardımcı olacaktır.
TurkNet Ailesine Hoşgeldiniz,
Benim tavsiyem 2.4 GHz ve 5 GHz kablosuz farklı isimler vermeniz.
Mesela Turknet_2.4GHz , Turknet_5GHz.
Bazen çakışma yapabiliyor o yüzden böyle ayarlamak daha mantıklı.
Kabloluda 1 gigabit kablo(Cat 5e, Cat 6-7) kullanmak.

1 Beğeni

Dediğiniz gibi yaptım, bu şekilde daha iyi oldu. Teşekkür ederim

1 Beğeni

@serkansacma, arkadaşlarıma sizi arattırdım ve arka planda yapılması gereken tüm işlemleri tamamlattırdım. Şu an bir sorununuz var mı?

3 Beğeni

Sorunum çözüldü, yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim.

3 Beğeni