Merhabalar ev interneti olarak kullanmış olduğum 14****** abone numaralı hattımda hız problemi yaşıyorum. Uzun süredir TurkNet kullanıcısıyım ilk geçtiğimde stabil 50 mbps alıyorum ancak zamanla düştü. Şu anda anda ev adresini girdiğimde tahmini hız hala 50 görünüyor ancak 25-30 mbps arasında internet hızım var. Artık rahatsız etmeye başladı. Ara sıra 8 mbps lere düşüyor indirme hızım instagram veya youtube gibi sosyal medyada içerik yüklerken bile sorun yaşıyorum. Desteğinize ihtiyacım var.
Kapasite hızınızın düştüğü görülüyor. Bunun en temelde birkaç sebebi olabilir. Bölgenizdeki abone sayısı artmış olabilir, santraldeki yoğunluk artmış olabilir. Bakır altyapıda %30 kayıp ve günde 3 kopma olağan kabul ediliyor. 46 mbps üzerinden 34 mbps alıyorsunuz. Bu da olağan görünüyor. Aktif bir destek kaydınız yok. Kayıt oluşturarak ankastreden santrale kadar inceleme talep edebilirsiniz. Bireysel olarak yapabileceğiniz işlemler ise ankastreden modeme ulaşan kabloyu cat6 ile değiştirip, güçlü bir modem satın almak olabilir.
Süreçle ilgili yaşadığım problemleri başlıklar altında sizlerle paylaşmak istiyorum.
Problem 1.) TurkNet Online işlemler Merkezi Aboneliğimin Görünmemesi
TurkNet üzerinde 2 adet aboneliğim var. Bunlardan birisi ev internetim olan 14***** numaralı aboneliğim diğeri ise 24******* numaralı iş internetim. Ancak TurkNet online işlemlere telefon üzerinden girdiğimde 14******** numaralı ev aboneliğimin faturaları ve hat bilgilerine ulaşamıyorum.
Problem 2.) Bilgisayardan Online İşlem Merkezine Girilememesi.
Bilgisayardan girmeye çalıştığımda kullanıcı adı şifre ekranından sonra sms doğrulama ekranını dolduruyorum ve giriyorum. Başarılı bir şekilde oturum açıyorum ve beni “Online İşlemler - TurkNet” sayfasına yönlendiriyor ancak 404 hatası ile karşılaşıyorum ve bilgisayardan giriş yapamıyorum.
Problem 3.)Destek Kaydı Açamıyorum
Telefon üzerinden mobil uygulama aracılığı ile giriş yaptığımda destek kaydı oluşturamıyorum. Zaten Problem 1’ de ev hattımı görüntüleyemediğimi söylemiştim. Ev abone numarasını yazı ile belirterek destek kaydı açmaya çalıştığımda aşağıdaki hata ile karşılaşıyorum.
Problem 3.) Modem Değişikliği
Aboneliğim ilk sürecinde Asus DSL-AC750 modem satın almıştım. Uzun zamandır bunu kullanıyorum. Modem önerisinde bulunabilir misiniz?
Tekrar selamlar @UmutCan, 14 ile başlayan müşteri numarasına ait hizmete giriş şifresi ilettim. Uygulamayı tamamen silmeni ve tekrar yüklemeni rica ediyorum. Bilgisayar özelinde de lütfen farklı tarayıcı ve gizli sekme seçenekleri ile test eder misin? Ek olarak 0 850 288 80 80 üzerinden tuşlayarak da destek kaydı oluşturabileceğini belirtmek isterim. Modem özelinde de @tnetwork@moderators ekipleri tavsiyelerini paylaşmak isteyebilir.
Ek olarak vermiş olduğunuz telefon numarası ile iletişime geçtim 74122291 numaralı bir destek kaydı açıldı ancak bu destek kaydına erişim sağlayamıyorum çünkü mobil uygulamada hizmetlerim arası geçiş sağlayamıyorum. Destek rica ediyorum.
Bu sıralar TurkNet’in sitesi ve uygulaması üzerinde problem var. O yüzden erişememeniz normal. Bazen bende yaşıyorum. Fakat sürekli kontrol edebilirseniz çok iyi olur. Size önerim Ankastre kutusundan modeme CAT6 kablo çekmeniz daha sağlıklıdır.
Merhabalar, Müstakil evde yaşıyorum ankastreden TürkTelekomun çektiği siyah kablo doğrudan modemin bulunduğu odaya geliyor. Bu kablonun ucuna da RJ11 kablo bağlayıp modeme giriş yaptım.
Doğrudan CAT6 çeksem veya RJ11 kabloyu CAT6 ile değiştirsem fark olur mu ?
Yok hayır. Aşağıda paylaştığım kutudan (resim1) bir adet siyah kablo çıkıyor doğrudan modemin bulunduğu odaya geliyor. İki farklı renk iç kabloya sahip rj11 kablosunun (resim2) bir tarafını kesip ankastreden gelen kabloya bağladım diğer tarafını ise modeme takıyorum.