İlk olarak hız problemi olup sonradan internet bağlantısı sorunu

Merhabalar sorunum 22.04.2020 tarihinde 10 mbps hıza düşmem ile başladı öncelikle destek kaydı açıp sorunumu bildirdim daha sonra twitter dan yazdım fakat dönüş yapmadılar online işlemlerden türk telekomun kullanıcı kaynaklı arıza olduğu söylendi türk net yine kontrol edilmesini istedi daha dönüş gelmedi ve bu gün uyandığımda internet komple gitmişti dsl ışığı yanmıyordu modeme reset attım kabloyu farklı modeme taktım değişen hiçbir şey yok ankastre kutumda eğer arıza varsa bunu benim çözmem mümkün değil internet hizmetini direkten aldığım için kutuya da müdahale edemiyorum

Abone No: 1062369
Destek Numarası: 32702917

Merhaba,

Bulunduğunuz bölgede DSL gitmiş ama bu genel bir arıza değil. 30 Nisan’a kadar kontrol edileceği bilgisi dönülmüş bize. Birlikte takip edelim lütfen.

1 Beğeni

Merhabalar normalde türk Telekom ekipleri sabah saatlerinde gelirlerdi daha önceki arıza kayıtlarının neredeyse hepsine ve şu an saat 2 olmak üzere halen gelen giden yok direkte bağlı olan ankastre kutuya da bakmaları lazım sonuçta benim binamın altında değil kutu galiba yine internetsiz kaldık :pensive:

Başımdan geçtiği için anlatayım. Türk Telekom Ekipleri ısrarla ankastre kutu nun müşteri sorumluluğunda olduğunu söylediler bana. Bende ısrarla ve inatla ankastreden gelen kablonun benim sorumluluğumda olabileceğini defalarca tartışmıştık. Umarım tez zamanda sorunun çözülür .

Tamam o zaman hiç problem değil çıkayım kutunun başına dağıtayım kutuyu o zaman nasıl gelip yaparlar

türk telekomun geleceği yok lütfen yerinde destek ekibi gönderin

Bu nasıl birşey ya gelen giden yok arıza çözümlenmemiş bir yetkili iptal etsin şu türk Telekom ekiplerini adamların geldiği yok gün verip duruyorlar şu virüs zamanında müşteriye test mi yapıyorlar anlamadım bir yetkili yardımcı olsun kafayı yemek üzereyim

Telekom ekiplerine iş emri verildiğinde eğer erken saatlerde ise ve yoğunluk az ise gün içinde gelebiliyorlar. İş emri öğle ve sonrasında verilir ise saha ekibinin sistemlerine düşmesi geç olabiliyor. Yoğunluğa göre bir sonraki gün gelebiliyorlar. Pandemi nedeniyle süreç uzayabilir.

Ekipler geldi dsl artık yanıyor fakat arkadaşın bağlantı hızı düşük onun içinde ekipleri bilgilendirdik iletişimdeyiz.

1 Beğeni

Türk Telekom ekipleri gelmekle zahmet ettiler sağolsunlar ama yine de ellerine sağlık evdeki bağlantıyı da kontrol ettiler

1 Beğeni

Merhabalar bu gün yerinde destek ekibi aradı evin müstakil olduğunu söyledim biz müstakil eve kablo çekme işini yapamıyoruz dedi onun türk telekom ekibinin yapması gerektiğini söyledi daha önceki arıza kayıtlarında da bildirmiştim direkten hizmet alıyorum diye bu konu hakkında bir yetkili cep telefonundan ulaşırsa çok memnun olurum.

1 Beğeni

Direkte ki kutudan evin herhangi bir odasına yada giriş kapısına kablo çekme işi Telekoma aittir. Evin girişinden sonrası müşteri sorumluluğu içindedir. Bu konuda yetkili arkadaşlar daha net bilgi vereceklerdir.

2 Beğeni

o halde bu konu için türk telekom ekiplerinin gelmesi gerekmektedir. Evin içerisini ben kendim de yaparım o sorun değil türk telekom ekipleri sadece santrale bakıyor diye ben yerinde destek ekibi istedim. Yerinde destek ekibi iptal edilebilir bu durumda ve türk telekoma bilgi verilebilir.

bu gün TurkNet saha ekipleri geldi kabloyu kutuya çaktılar internetim geldi fakat 26 mbps olarak geldi paketim 26 mbps a düşürlmüş lütfen onu 35 mbps a yükseltirmisiniz

Modem arayüzünden hat değerlerini paylaşır mısınız? Normal şartlarda modeme gelen hızın 35 Mbps e kadar olan kısmının tamamını verir TurkNet

sorunum komple çözüldü konu kapanabilir herkesin yardımı için teşekkür ederim

4 Beğeni