İlk Kurulum Aktivasyon Sorunu

Merhabalar TurkNet başvurusu sonrası apartmanın aşağısındaki kutuya Telekom ekibi etiketleme yapmamış fakat işlemlerin tamamlandığı belirtildiği için TurkNet kurulum ekibi geçen pazar günü geldi, aşağıda boşa çıkartılmış kablonun telekomun ayarladığı kablo olduğunu düşünüp bağlantı denedi fakat modeme sinyal gelmedi. Arıza kaydı oluşturduk ve o günden beri TT sorumluluğunda giderildi bildirimi geliyor fakat ne Telekom ekibi geldi ne de sorunum çözüldü. Bu şekilde sorun yaşayan var mı? Nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olur musunuz?

Hocam kutuya bakın etiketlenmiş kablo varmı yoksa TurkNet Online İşlem Merkezi den kablonun etiketlenmediğini hangi kablonun sizin olduğunu bilmediğiniz i belirtin BENCE.

Şimdi yazdım bu şekilde, daha önceki yazılarımda onu belirtmiştim fakat tekrar etiketleme talebini iletmemiştim, umarım çözüm daha fazla gecikmeden hallolur, teşekkürler.