2 Aydan beri istanbul da ayni adresimde hizmet almaktayım. 15 Kasim gecesi internet bağlantım kesildi ve hemen destek talebinde bulundum. Ertesi gün Aydın ilinden saha ekibi arayarak adres bilgisi istedi. Baska bir ilde adima ait baska bir hizmet almiyorum. Bilgim disinda kullandigim hizmet nakil olmus gözüküyor, sorunun duzelmesi için tekrar nakil islemi olmasi gerekiyormuş. Hiç bir talebim olmadan bu nasil olabiliyor? Defalarca telefonda gorusme yapmama ragmen sanki problem benden kaynakli gibi ayni sey tekrarlanip durdu. Problemin cozulmemesi halinde hizmetimi kapatacagim.
Merhaba, konu hakkında gerekli incelemeleri yapabilmek ve tarafınıza geri dönüş gerçekleştirebilmek adına ilgili ekiplerimize konuyu aktarım gerçekleştirdik. Ekip arkadaşlarımız konu hakkında tarafınıza geri dönüş gerçekleştireceklerdir.