İki haftadır düzelmeyen DSL altyapı sorunu

Bulunduğum bölgede 26 Şubattan bu yana altyapı yok. Teknik destekten her gün aynı cevapları ve aramaları almaktan artık sıkıldım. Ne zaman düzelecek sorusuna bir yanıt alamıyorum. Bölgedeki Türk Telekom Genel Müdürlüğü buraya 10 dakika mesafede ama bir türlü gelip bakamadılar. Uzaktan çalışan biriyim ve bu sorun olma boyutunu geçti. Nedir bu tür sorunların çözüm süresi? Yok mu Türk Telekom’a bunun bir yaptırımı? Bu hafta da düzelmezse aboneliğimi sonlandırıp 4g altyapısı üzerinden internet sağlayan veya airnet gibi çözümlere geçmeyi düşünmeye başladım.

Selamlar @keremerdogan, sizin de belirttiğiniz gibi arızaya yerel sağlayıcının müdahale etmesi gerekiyor. Arızanın boyutu ve çalışmanın seyrine bağlı olarak süreçler planlanandan uzun ya da kısa sürebiliyor. Ekiplerimizin konuyla alakalı gereken adımları attığını görüyorum.

Planlanan süre nedir normalde? 1 hafta mı? 1 ay mı? Neye göre uzun veya kısa? Telekom’un kutusu karşımda ve 2 haftadır bir kişi gelmedi buraya.
Belirttiğim gibi bu TurkNet’de son haftam olacak. Yerel sağlayıcı sorunu vs beni bu noktadan sonra pek ilgilendirmiyor maalesef.

Yaşanan devre arızasının dün giderilmesi planlanmış fakat belirttiğim gibi süreç uzamış. Kaydınız üzerinden gereken adımların atıldığından emin olabilirsiniz.