İç tesisatta sorun var mı?

Merhaba, hız düşüklüğü nedeniyle port değişimi talep ettik. Elektriğim olmadığı bir anda port değişti hız değerlerim 71 mbps’lere çıktı birkaç saat sonra tekrar portu değiştirdiler ve dsl sabit yanmadığı için internetim yoktu 2 gündür. 2 farklı Telekom sistem mesajını paylaşıyorum. Sinyal alamadığım sistem mesajında iç tesisatımda problem olsaydı en azından ankastre kutusuna ulaşması gereken bir değerin olması gerekmez miydi?

Ankastre kutusuna gelen değer Download Kapasite hızı olarak tanımlanmıyor mu Telekom Sistem mesajında? Yanlış mı biliyorum?

Hayır, oradaki tüm değerler modeme ulaşan değerler. Ankastreye modemi bağlamadan ankastrede hızın kaç olduğu vs. bilinemez.

Anladım hocam peki iki resmi de paylaştım, iç tesisat arızası olsa 71 mbps alamazdım değil mi

iç tesisat arızasının hızla alakası olmayabiliyor. ankastre kutusunda veya kablolarda temassızlık varsa ondan da dsl sorunları yaşıyor olabilirsiniz.

1 Beğeni