Huawei HG658 V2 Kopma sorunu

Merhabalar uzun bir süredir internetimi sorunsuz bir şekilde kullanırken son zamanlar da can sıkıcı kopmalar yaşamaya başladım. Bazen bağlantı hemen geliyor bazen ise dakikalar sonra arıza kaydı oluşturduğumda ise tt ekipleri sahada kontroller sağlandı hattınızda problem yok modem kaynaklı olabilir diyorlar. Modem değerlerini okumayı bilmediğim için yardımlarınızı bekliyorum.
Huawei HG658 V2

Merhaba, Her hangi bir fiziksel/yazılımsal değişiklik yaptınız mı hizmetinizde? Ek, dsl prizi, splitter kullanmayın/yenileyin. CRC/FEC (HATA) birikimini görebilir miyim?
Farklı bir modem ile hizmetinizi kullanmayı denediniz mi?

1 Beğeni

İlk olarak 1 ay önce bu sorunlar başladığında tt ekipleri iç tesisat arızalı gibi söylemlerde bulunurken gittim bakır oranı yüksek nexans cat6 kablo ile tüm tesisatımı değiştirdim ve akabinde 2 hafta kadar hiçbir sorun yaşamadım fakat bir kaç gün önce yine hatalar baş göstermeye başladı. Tesisatımda dsl prizi/splitter vs yok direk apartman girişindeki kutudan hiç ek olmadan evime kadar geliyor. Aklıma modem ısındığında vs acaba kendimi kapanıp açılıyor diye geliyor ama emin olamıyorum ayrıca modem ara yüzünde sistem log kısmı bir türlü açılmıyor. Yeni resetleme yaptım hala aynı. Şuan yeni bir cihaz almayı planlıyorum sonuçta bu modem de min. 5 yılı var ama ya yeni modem de aynı sorunlar ile karşılaşırsam diye endişeleniyorum . En son Türknet ekipleri gelip inceleriz ama 108 TL gibi bir ücreti var dediler sanırım şuan onu yaptırmam daha mantıklı gibi

Belirttiğiniz üzere Modemde de ayriyetten bi kaç sorun da var ve üstelik 5 yıl gibi uzun süreli kullanım var, genel olarak o kadar kullanım tavsiye edilmiyor. Farklı bir modem ile hizmetinizi kullanmayı deneyin. modem de bir problem yok ise dış hat (saha dolabı/ek/port) kaynaklı bir CRC üretimi sorunu olabilir. Ankastre girişinde ki bağlantıyı YAK1 ile bağlayın. Turknet ekiplerinden destek alabilirsiniz. Sorununuz gelen ekiplerin halin de düzelmez ise alınan ücretin iadesi hakkın da destek kaydı oluşturarak temsilciye belirtebilirsin. Sorun teşhisi iç hattınız da olmadığına dair bildirilirse sizden maddi ücret alınmaz.

Teşekkür ederim cevaplarınız için ilk önce ekiplerden destek alıp devam edeyim iyi akşamlar.

Rica eder, iyi akşamlar dilerim. :wave:

1 Beğeni