Merhabalar, bugün itibari ile artık bende bir TurkNet gigafiber kullanıcısıyım. Abonelik aşamasında ki hızlı süreç, hızlı kurulum, ve güler yüzlü kurulum ekibine teşekkürler, bu devirde zor valla
Fakat,
Arkadaşlar kurulumu tamamlayıp birlikte o güzel 800-850 mbps gibi hızları gördükten ve evimden ayrıldıktan 1 saat sonra maalesef internet bağlantım koptu. LOS ışığı sabit kırmızı yanmakta. Bu 1 saat içerisinde değişen tek şey modem ve gpon cihazının takılı olduğu prizi değiştirmekti. (Hak verirsiniz ki kurulum aşamasında en hızlı şekilde aktivasyon işlemlerinin tamamlanabilmesi için en yakın prizler kullanılmıştı.) Bu aşamada diyebilirsiniz modem ve gponun yerini değiştirirken fiber kablonuz hasar görmüş olabilir ancak maalesef bunu anlayamıyorum, test edebilecek bir aletim de bulunmamakta. Akabinde yaptığım ilk görüşme de telefonda ki arkadaş gpon kapa/aç ve reset işlemleri yaptırdı ancak o da erişmedi galiba ki teknik ekip yönlendirme yoluna gidildi. Evden çalışan biri olarak bu benim çok önemli konu birçok insan gibi o yüzden en kısa sürede teknik ekip beklemekteyim.
Burada benim sorum şu: Eğer ki problem kablodan çıkarsa, sonuçta çekilen beyaz kablo oldukça ince ve esneme kıvrılma payı az,
ve oturduğum dairemden 50mt’den fazla (12 kat) aşağı giden bir kablo olduğunu sadece daire içerisinde değil aynı zamanda binanın şaft boşluğu boyunca da herhangi bir hasar alabileceğini düşünürsek benim bu kablo yerine dış mekan için daha sağlam ve uzun ömürlü olduğunu düşündüğüm satın alacağım bir fiber kablo ile değiştirmem mümkün müdür ? TurkNet teknik ekibi ile bu değişikliği yapabilir miyiz, yardımcı olurlar mı ?
Umarım en kısa sürede teknik ekip gelir ve problem ne ise çözülür, sabırsızlıkla yeni interneti kullanmayı bekliyorum