Hizmet İptalini Geri Almak İstiyorum

Herşeyden önce sorun internet hızının yetersizliğiyle başladı, destek kayıtlarıyla sürdürdüğümüz iletişimde altyapımın fibere imkan tanıdığı ve geçiş işlemlerinin yapılabileceği, VDSL’e göre daha sağlıklı bir bağlantıyla sorunun çözülebileceği şeklinde bir öneri aldım. İşlemler başlatıldı, 1 hafta içerisinde tamamlanır dendi, 2 ay oldu, bir değişiklik olmadı, her yeni bildirimde bizim yapabileceğimiz birşey yok maalesef cevabını alıp dolayısıyla işkillenmeye başladım. Sorunun TurkNet kaynaklı olduğunu düşünerek, altyapı sağlayıcısı TürkTelekom’a geçmeye karar verip TurkNet hizmetimi sesli onayla birlikte bugün sonlandırdım. TürkTelekom ile kurulum randevuları oluşturuldu, ardından hata aldıklarını, başvuruların iptal olduğunu söylediler, bu olay iki defa tekrarlandı. Kimse sebebin ne olduğunu anlayamayınca TürkTelekom müdürlüğüne gittim ve binama ait altyapı sorgulama sayfasında fiber desteğinin görüntülenmesine rağmen binada fiziksel olarak fiber kutusunun bulunmadığını, ne zaman tahsis edileceğinin bilinmediğini ve fiber bağlantının mümkün olmadığını öğrendim. Yani işin en başında TurkNet’in binamda fiber altyapı görüntülemesi ve bana teklif etmesi TürkTelekom’a bağlı sistemsel bir hataydı. İşin garip tarafı TürkTelekom da bana 1000 mbps hıza kadar fiber hizmet sağlayabileceğini düşünüyordu. Şu an herhangi bir internet bağlantım yok ve mağdurum. TurkNet’ten aldığım hizmeti devam ettirmek istiyorum. Aciliyet ile yardımlarınızı bekliyorum. Anlayışınız ve ilginiz için şimdiden teşekkürler.

Merhaba, Yetkili arkadaşıma iletiyorum.

Selamlar @nineskog, iptal edilen hizmetler tekrar aktif hale getirilemez. Yeni abonelik başlatmanız gerekir.

Sür eşşeğini niğdeye :D.D.DS.D.S
Kötü amaçla değil öylesine yazdım :d

Sürdüm bi nebze, TT’deyim şu an, memnunum da. :slight_smile: