Hizmet bilgilerim


Kolay gelsin öncelikle. Resimdeki zyxel modemi ben kuzenşme aldım o kullanıyor şu anda bunu bilgilerimden kaldırma şansınız var mı
Bide IPV6 maili geldi bana ayarlarımı yaptım Üç gün geçti Ipv test yapıyorum çıkmıyor

Benim kullandığım modem zyxel vmg3312-b10b

Acaba hizmetlerimdeki modem üzerinden mi IPV6 işlemi yapıldı da mı ben kullanamıyorum

Modemin yazılımını değiştirmeniz gerekiyor diye biliyorum. Zyxel kullananlara sorun.

IPV6 tanımlanması için modem arayüzünde özelliği açık bırakmamız yetiyor mu?

Merhaba, muhtemelen kaldırılmaz sonuçta; kendi hesabınızdan sipariş etmişsiniz ama kayıt açıp “Sipariş edilen modem yani sistemim de kayıtlı olan modemi, aile üyelerinden biri kullanıyor ve kendi hizmetim de kullanılmıyor modem.” Diye bildirebilirsiniz.


Bazen, IPv6 aktivasyonu geç olabiliyor. Buradan
Online İşlemler - TurkNet” kayıt açın ve Temsilciye “IPv6 tanımlandı, kurulumu yaptım fakat IPv6 ile internete çıkamıyorum” diye belirtin ardından yaptığınız ayarları, test sonucunu ve CMD komutundan www.google.com’a travcert testinizi de yapın ve paylaşın.

destek kayıdından düzeldiğini söylediler



google testi doğru mu

İpv6 ayarınızı yaptınız mı?

Evet yaptım modem arayüzden

Maalesef türk Telekom modemlerin de ipv6 çalışmıyor. Ben çok denedim ama başaramadım aynı şekilde türk.net le birlikte denedik. Bilginiz olsun.

1 Beğeni

Mld proxy aktif mi olması lazım

Varsayılan ağ geçidi aktif olmalı Ve lan ayarını da yapmalısınız.
Ama çalışır mı bilmiyorum.