Hizmet alının saha dolabı değişimi

Bitişik komşum 60m mesafede ki dolaptan hizmet alırken ben 150m uzaklıkta ki dolaptan hizmet alıyorum. İlk dolaplar kurulurken benim adresimde de 60m yazıyordu daha sonra değişti bunu tekrar değiştirebilirler mi ? Bu zaman kadar herhangi bir sorun yoktu ama artık alabileceğim hız düşüyor. 2 hafta öncesine kadar 100 mbps alırken şu an 75 mbps ye düştü bu durumu bildirince zaten alabileceğiniz hız bu deniyor ama daha öncesinde de gelen ekiplere göre alabileceğim hız en fazla 50 mbps yi ama gelen ekip dolaptan bişeyler yaptı ve direkt 100 mbps ye çıktı. Söylediklerine göre en az 3 tane ek varmış bu yüzden sorun oluyormuş. Dediğim dolaptan hizmet alabilirsem hem mesafe yazandan kısa hem orada ki hız yan komşumun bilgilerine göre daha yüksek.

Selamlar @Mustafa_akdogan, ilgili dolapta boş port olmaması nedeniyle farklı dolaptan hizmet almaya başlamış olabilirsiniz. Mevcut kapasite ve değerlerinizi aşağıda paylaşıyorum;

Bana yakın olan dolap bilgileri.
resim_2024-02-05_195509907
bu da her şeyin güzel olduğu zamanlar.

goknet üzerinden altyapı sorgulaması yaptığınızda halamı 59 m mesafe olarak gözüküyor

Hayır benim ki 150m mesafede ve alabileceğim hız düşüyor.

Bi ara türktelekom çalışanına sormuştum binanın tesisatının en ucu nereye gidiyorsa oraya bağlıyorlar yeni kablo çekmemek için.

Ve hızım biraz daha düştü. Yapılabilecek bir şey yok mu acaba ? @alperenatici
resim_2024-03-01_175214203

aslında bir kutu koyulacak ve direkten bana gelen kabloyu ona takacaklar o zaman kablo bile artar tabi bunu demek kolay ama bu işlem zor mu acaba bilemiyorum.

Selamlar @Mustafa_akdogan, 72924247 numaralı kayıt üzerinden inceleme gerçekleştiriliyor. Tespit edilen sorunlar çözüme ulaştırılacak.