Hızım otomatik düşüyor

Merhabalar.
uzun zamandır TurkNet kullanıcısıyım.büyük sorunlar yaşamadım. Normal şartlarda 78mbps hızım sabit, son 2 aydır bir süre sonra 54mbps düşüyor. desteğe hız problemi şeklinde arıza açtığımda ttkom personelleri gelip işlem yapıyor ve tekrar 78mbps geliyor. Bir kaç gün sonra tekrar düştüğünü görüyorum. Bunun sebebi benim altyapımdan veya modemimden (asus ac51)kaynaklı mıdır?

turknetteknik bilgi

1 Beğeni

Sistemler bunu otomatik olarak yapıyor olabilir. Bağlı olduğunuz cihazlar sağlıklı hızı verebilmek adına otomatik olarak hızı aşağıya çekiyor olabilir.

1 Beğeni

Merhabalar, hızınız 78 mbps olduğunda kopma yaşıyor musunuz? Kopma yaşamamanız adına düşüyor ve sabitleniyor olabilir. Durumu incelemek adına son açılan destek kaydınızın numarasını da iletirseniz sevinirim :raising_hand_man:

1 Beğeni

Son 2 aya kadar sabit 78 mbps hız alıyordum ve bağlantı çok stabildi. En son bayramda açtığım destek kaydında gelen ttkom personeliyle beraber yaptığımız incelemelerde apartman girişinin önünde küçük telefon dağıtım kutusu mevcut, elindeki kayıtlarda hattım orada görünüyor. Ama bana gelen kablo ara sokaktaki diğer dağıtım kutusunda. Gelen kablo da ekler olabileceğini veya kabloların zedelenmiş olabileceğini belirtti saha teknisyeni. Bi kaç gün sonra hızım tekrar düştü ve sık sık kopmalar meydana geldi. Dün tekrar bir kayıt açtım. Saha dolabından daireme kadar hattın yenilenmesini talep ettim. Arkadaşların gelmesini bekliyorum.
Bayramda açtığım arıza kaydı: 54130821
Dün açtığım kayıt no:54344473

1 Beğeni

Kaydınızı listeme aldım, takip ediyorum :raising_hand_man:

1 Beğeni

arif ile TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş. <notifications@turknet1.discoursemail.com>, 20 Tem 2022 Çar, 12:03 tarihinde şunu yazdı:
Sorunun anlaşılmasına sevindim. Umarım kısa sürede işlemler tamamlanır sizde sorunsuz kesintisiz bir hizmet alırsınız :pray:

1 Beğeni

bende 75 e yükseltmiştim ve 70 küsür alıyordum. modem de max 102 gözüküyordu. şimdi modemde max 77 gözüküyor ve alınabilir hız ise 60 diyor. kendi kendine oldu bu. modemi resetliyorum 62 mbit görüyorum, bir kaç saat sonra 54 e iniyor. ama o arada kopma, crc hatası falan filan da olmuyor. nasıl oluyorda 102 den 77 ye düşüyor hız onu anlatabilen çıkmadı maalesef.

1 Beğeni

Sorun çözüldü diye talebi kapatmışlar. 1gün 7saattir internetiniz sabit dediler. Gelen giden olmadı hiç kontrol için. Telefonda beni arayan temsilci, ttkom saha personeli portunuzu değiştirdi dedi hızdada bi değişiklik yok. Anlamadım ben ne oldu açıkcası

Son oluşturulan kaydınızı tüm detaylarıyla ilgili birime ilettim, takibini sağlıyorum :raising_hand_man:

Merhaba. Son arıza kaydından sonra saha ekipleri gelip, saha dolabından ankastreye kadar olan kabloda kopukluk olduğunu bana ve düzgün hatta bağladıklarını söylediler. Ben de bağlantı sonrası işlemi sonlandırdım. Ta ki bugün internet kesilene kadar. Hızım yine düşük ve ttkom sanırım bir çalışma yapmadı yer altı hatlarında.

Benim snr margin değerim şu üstte resimdeki değerden pekte farklı değil. Alacak olduğun doğal hız 55mb görünüyor daha üstü değil. 78mb almanız şu an ki altyapınız ile imkansız. 78mbde muhtemelen farkında olmadığınız kadar paket hatasıyla birlikte sıkıntısız kullanmışsınızdır. Ama bilin ki bu tamamıyla sizin çok çok ballı şanslı insan olduğunuzdandır :smiley: Zaten yapılacak şeylerin yapılmasını talep etmişsiniz. Şansınız bol olsun :slight_smile:

1 Beğeni

Merhabalar, 78 mbps üzerinden modeminizin 63 mpbs ile buluştuğunu görüyorum. Bakır altyapılarda %20 kayıp ve günlük 3 kopma olağan kabul ediliyor. Şu an 2 saati aşkın süredir hizmetinizin online durumda olduğunu görüyorum. Sorun yaşıyorsanız bir destek kaydı oluşturup konuyu ele alalım :raising_hand_man:

2 Beğeni

Hocam max Rate 92mbit görünüyordu 78sabit alıyordum. Ben bu altyapıyı 3seneyi aşkındır kullanıyorum. Maalesef İstanbul Fatih ilçesinin küçük bir mahallesinde olduğumuz için anca bakır hat döşemişler. Fibere layık görülmüyoruz. Bende bu imkanlar doğrultusunda alabileceğim maksimum değeri yakalamak istiyorum.

1 Beğeni

Bugün sipariş ettiğim modemim geliyor. Onu kurup kısa bir kullanımdan sonra tekrar destek kaydı açabilirim. TurkNet destek ekibi gerçekten yardımcı olmaya çalışıyor. Maalesef altyapı olarak ttkom olduğundan ben size, siz Telekoma iletiyorsunuz mevzuat uzuyor.

1 Beğeni

Yaklaşık 5 gündür netim stabil 80mbit olarak çalışmakta. İnternet problemim sonunda çözüme ulaştı görünüyor.

Sorununuzun çözüldüğüne sevindim. Çözümünü yazabilirsiniz, belirtilen süre içerisinde. :rocket:

19 saat sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıt girilmesine izin verilmiyor.

Problem yaşarsanız tekrar bize ulaşabilirsiniz. Keyifli kullanımlar :wave:

1 Beğeni