Hızım düşürüldü 35 den 16 a düşürüldü

Merhaba 6 gün önce internetim aktifleştir ve modeme gelen hızım internetim her şey normaldi hiç bir sıkıntı yoktu kablo ile 34-35 net alıyordum bu sadece ilk 2 gün oldu 4 gün boyunca modemime gelen hız 16-20 mbps arası oldu şikayet kaydı bıraktım dün telekomdan bir arkadaş geldi ankestrede sıkıntı yok 35 geliyor dedi evi kablolalarını kontrol et baktım ettim her şey normal ne bir oksitlenme var ne bir kırılma ve 2 gün boyunca 35 almışım nasıl bir anda hız düşüyor kabloları periler mi kemirdi eğer sorun düzelmezse aboneliği iptal edeceğim.

Online işlem merkezi üzerinden destek kaydı oluşturun. Tekrar hız profili güncellemesi yapılır diye düşünüyorum.

1 Beğeni

her yere şikayet ettim pazartesiye kadar beklemedeyim

Heryere şikayet etmenize gerek yok zaten TurkNet bu işlem için online işlem merkezi oluşturmuş oradan destek kaydı açmanız yeterli olacaktır.

2 gündür halledemiyorlarsa btkya şikayet etmemde sıkıntı yok diye düşünüyorum sonuç olarak ben arıza kaydı oluşturmuşum ve ortada sonuç yok.

Hocam, Ben ilk muracaatimda VDSL olmadı veremediler. Şu an da ise adsl ye geçmişim haberim yok dahası 1 haftadir internetim yok. Cimer,btk ve tüketici haklari mahkemesine verdim, sonuç bekliyorum çocuklarımın eğitimini ellerinden almaya hakları yok

Çok haklısınız ben eskiden de kullanıyordum ilk defa böyle bir sorunla karşılaştım inşallah bir an önce sorunumuz çözülür

btk şikayetlerinin çözüm süresi ortalama 10 gündür. Bu yüzden mantıklı olan ve çözümün gerçekleşeceği tek kanal normal destek kaydı.

Sorunum çözüldü bina girişindeki kablo gevşemiş düzelttik şu an 35 alıyorum :wink:

1 Beğeni

Sorunun çözümüne sevindim, iyi günlerde kullanın inşallah.

1 Beğeni

3 saat sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni cevap girilmesine izin verilmiyor.