Hızım düşük-performans

Merhabalar TurkNet kullanıcısıyım son 6 aydır ciddi hız dalgalanmaları ve ani ping artışları ve yüksek ping değerleri ile karşı karşıyayım TurkNet müşteri hizmetlerinde muhattap bulamamaksızın buraya yazıyorum ya bağlı olduğum santral bana uzak yada saha dolabı bu durumu düşünmeme sebeb olan ise hem 1 alt katımdaki TurkNet kullanıcısı olan ve benimle aynı özgür iletişim 50 paketini kullanmasına rağmen hem dalgalanma yaşamaması ve ani ping artışı ve yüksek pingle karşı karşıya kalmıyor olması bina içi tesisatım cat6 ve gayet sağlıklı ping değerlerimin artıyor olması ve hız dalgalanması yaşaşmamın bir arıza kaydı açılmasına ve saha ekiplerine iletilmesine sebeb olmadığını söyleyen müşteri temsilcilerinin ilgisizliği ve önemsemez tavırları gerçekten can sıkıcı bir hal almaya başladı bağlı olduğum santral veya saha dolabının bana yakın olanlardan birine bağlı olmadığını bunları göz önünden bulundurarak içtenlikle cevaplayın bu durum sadece 1 kat yukarda oturuyor olmamla ilgili olamazya onun aldığı 20-30ms nere benim yaşadıgım anlık60-70ms nere sabit 47-50mb nere sürekli 28mb seviyelerine düşmek nere portumun ve santralin bana en yakın yere bağlanmasını talep ediyorum ve bir muhattab bulamıyorum.

Selamlar @BERKANE, öncelikle saha dolapları ve santraller uygunluğa göre seçilir. Komşunuz yakın bir saha dolabına & santraline bağlı iken bu alanın dolması nedeniyle siz daha uzak bir konumdan hizmet alabilirsiniz. Ek olarak iç tesisatınızın ve ankastre kutunuzun sağlıklı olduğu senaryoda bağlantı kurduğunuz cihazların durumu da önemli. Bilgisayar üzerinden kablolu olarak bağlantı kurmanız gerekiyor. Ek olarak aşağıdakileri tavsiye edeceğim;

  • Oyun sırasında ağa bağlı hiçbir cihaz olmamasını
  • Modem üzerinden QOS ayarının yapılmasını
  • Modem yetersiz ise daha güçlü bir modem satın alınmasını
  • Online oyun sırasında arka plandaki tüm yazılımların görev yöneticisinden kapatılmasını
  • Ethernet ve Wi-Fi driverlarının güncellenmesini
  • Oyun sırasında antivirüs uygulamalarının devre dışı bırakılmasını
  • VPN’in devre dışı bırakılmasını ve DNS ayarlarının değiştirilmesini
  • Oynanan oyunun kaldırılıp tekrar yüklenmesini

Tavsiye ediyorum.

Hangi oyun hocam?

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.